خبرهای خوب سرلشکر باقری برای سربازان

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت مرحوم حسن غفوری‌فرد را به آحاد ملت عظیم الشان ایران و بویژه به خانواده ارجمند ایشان، تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی، درگذشت حسن غفوری‌فرد را ملت ایران و بویژه به خانواده ارجمند آن فقید خوشنام و متعهد، تسلیت و تعزیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت یار صدیق انقلاب و رهبری «دکتر حسن غفوری‌فرد» از پیشتازان و چهره‌های خوشنام و متعهد عرصه‌های خدمت به نظام و مردم شریف ایران، موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

مرحوم غفوری‌فرد در تاریخ نهضت اسلامی از فعالان جبهه انقلاب و مدیران با سابقه نظام جمهوری اسلامی بود که علاوه بر چهار دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی، در سنگرهای مدیریتی مهم چند دولت از جمله سکان‌داری سازمان تربیت بدنی و حوزه ورزش کشور؛ خدمات ماندگار و قابل ستایش به نسل جوان جامعه اسلامی را در کارنامه الهام‌بخش خود داشت.

او در مقاطع و شرایط حساس سیاسی اجتماعی کشور، هیچ‌گاه از صراط مستقیم انقلاب اسلامی خارج نشد و مواضع و نقش‌های او همواره نشان از تعهد و پای بندی به آرمان‌ها و ارزش‌های بلند انقلاب و نظام اسلامی، تبعیت از رهبری و حفظ وحدت و یکپارچگی ملی داشت.

فقدان آن شخصیت گرانمایه را به آحاد ملت عظیم الشان ایران و بویژه به خانواده ارجمند ایشان، تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، مغفرت و رحمت واسعه الهی و همنشینی با امیر مومنان حضرت علی بن‌ابیطالب علیه السلام و برای بازماندگان معزز او، صبر، شکیبایی و ثبات قدم توان با پاداش صابرین از طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمیدرضا IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    0 0
    *** اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس