کد خبر 1472067
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
با فعالیت سامانه بارشی قدرتمند در سطح استان اصفهان، شهر اصفهان امروز چهارشنبه شاهد بارش قابل توجه باران بود.

کارشناس هواشناسی گفت: از ۲۲ تا ۲۸ اسفند ماه شاهد بارش‌های بیش از حد نرمال در کشور هستیم، همچنین فروردین، ماه بارانی کشور خواهد بود.

به گزارش مشرق، فریبا گودرزی افزود: امروز شاهد ادامه بارش‌ها در بخش‌های مرکز، جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق سواحل دریای خزر، بخش‌هایی از غرب و جنوب به صورت پراکنده‌تر هستیم و در شرق و شمال شرق نیز بارندگی‌ها ادامه دارد.

وی تصریح کرد: بارندگی‌ها فردا(شنبه) از سمت غرب و شمال غرب کاهش یافته و شمال شرق، شرق و جنوب شرق بارندگی دارد. با خروج این سامانه، روزهای دوشنبه و سه‌شنبه سامانه‌های بارشی از غرب آغاز می‌شود.

گودرزی تاکید کرد: از ۲۲ تا ۲۸ اسفند بارش‌های فراگیر و حتی بیش از حد نرمال در کشور داریم. از ۲۹ تا ۶ فروردین و پس از آن از هفت تا ۲۰ فروردین نیز بارش‌ها در حد نرمال است.

کارشناس هواشناسی با تاکید بر اینکه از اوایل هفته شاهد افزایش دما و از روز سه‌شنبه کاهش دما خواهیم بود، درباره وضعیت جوی تهران گفت: تا ساعتی دیگر هوای تهران ابری با احتمال یک بارش دیگر است. از عصر جمعه نیز شاهد کاهش ابر خواهیم بود و فردا تهران آسمانی صاف با افزایش دما را پیش‌رو دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس