پاسخ خانواده شهید عجمیان به وساطت شهاب حسینی و رامبد جوان برای بخشش قاتلان روح‌الله

شهاب حسینی و رامبد جوان، چهار ماه بعد از واقعه شهادت جانسوز روح‌الله عجمیان، تصمیم گرفتند برای بخشش قاتلان جانی و آدمکشان اغتشاشگر از خانواده او رضایت بگیرند، اما بخوانید پاسخ پدر و خواهر شهید را به این دو سلبریتی سینمای ایران.

به گزارش مشرق، امروز در برخی از صفحات فضای مجازی، تصویری از شهاب حسینی و رامبد جوان در کنار برادر شهید سیدروح الله عجمیان منتشر شد. آنچه در توضیح این عکس آمده بود، این بود که این دو سلبریتی و بازیگر سینما چهار ماه بعد از واقعه‌ای که در خصوص شهادت آخرین فرزند این خانواده رخ داده بود، تصمیم گرفتند برای قاتلان شهید سیدروح‌الله عجمیان از خانواده او رضایت بگیرند تا مجرمینی که منجر به شهادت روح الله شدند، از دار مجازات رهایی یابند.

آنچه بر سر روح الله عجمیان آوردند!

اما روز واقعه روح الله کجا بود و آنها که امروز این دو سلبریتی آمده بودند تا برایشان رضایت بگیرند دقیقا با این جوان ۲۷ ساله چه کردند؟

پنج‌شنبه ۱۲ آبان ساعت ۱۰ صبح سیدروح الله عجمیان که کارگر گچ‌کار بود، آماده رفتن به محل کار شد. لحظاتی پیش از رفتن دوستانش در بسیج خبر دادند اغتشاشگران می‌خواهند در کمالشهر کرج بلوا ایجاد کنند و فضا برای مردم عادی ملتهب شده و کار به ناامنی کشیده خواهد شد. سیدروح‌الله سریع به همراه دیگر دوستانش به این منطقه می‌روند تا با مدیریت فضا از ایجاد ترافیک و درگیری جلوگیری می‌کنند. در همین حین عده‌ای از اغتشاشگران سیدروح الله را به جرم اینکه بسیجی است زیر نظر گرفته و در نقطه‌ای از خیابان محاصره می‌کنند. دقایقی بعد لحظاتی بین روح الله و اغتشاشاگران می‌گذرد که اگر فیلمی از آن پخش نمی‌شد، قابل باور نبود که همه آن وقایع واقعاً رخ داده است.

در فیلم دیده می‌شود که پیکر روح الله از زیر یک کامیون توسط اغتشاشگران روی زمین کشیده می‌شود؛ در حالی که لباسی بر تن او نمانده است. یکی پای روح الله را کشیده و پیکر غرق به خونش را روی زمین می‌کشد؛ در حالی که زیرپیراهن او در بدنش تکه تکه شده، دیگری چاقو به دست سعی می‌کند از بقیه جا نماند و چند بار تیزی را بر بدن جوان بسیجی فرو می‌برد. یکی دیگر وقتی دست خود را خالی می‌بیند، شروع می‌کند به پیکر نیمه جان روح الله لگد زدن تا هر طور شده او نیز افتخاری برای خود دست و پا کند!

اما، ماجرا از آنچه نوشته شد بسیار دردناک‌تر و تأسف‌بارتر است.

یکی از دوستانش آنچه را دیده اینطور روایت می‌کند: «دست‌هایش را مثل صلیب بازکرده بودند و نیمه برهنه روی آسفالت رها بود. صدایش کردم، جوابی نشنیدم، اما هنوز شهید نشده بود. آمبولانس رسید. راننده گفت با این شلوار نظامی نمی‌توانیم مجروح را به جایی برسانیم. اگر اغتشاشگران بفهمند که مجروح نظامی است، سد راهمان می‌شوند و شاید هم به او آسیب بیش‌تری برسانند.‌ به هر زحمتی بود شلوار نظامی را بیرون آوردیم. راننده راست می‌گفت؛ در طول مسیر اغتشاشگران بارها به آمبولانس سنگ زدند، جلویمان را گرفتند و داخل آمبولانس را بررسی کردند تا نکند مجروح، نظامی باشد. در مسیر بیمارستان بودیم که روح الله شهید شد.»

پاسخ خانواده شهید عجمیان به وساطت دو سلبریتی برای بخشش قاتلان
تصویری از پیکر بی‌جان شهید سیدروح الله عجمیان

پدر شهید عجمیان: هرگز رضایت نمی‌دهم

وقتی ماجرای رضایت گرفتن را شنیدیم با خانواده عجمیان تماس گرفتیم تا برایمان از این دیدار بگویند. پدر شهید که در یک خانه بسیار کوچک و محقر در اطراف کمالشهر کرج زندگی می‌کند و مستأجر است می‌گوید: وقتی این دو بازیگر تصمیم گرفتند برای گرفتن رضایت به خانه ما بیایند، من و مادر روح الله نبودیم. دو برادر دیگر روح الله میزبان آنها می‌شوند و تنها به احترام اینکه آنها مهمان هستند، قبول می‌کنند صحبت‌هایشان را بشنوند.

پاسخ خانواده شهید عجمیان به وساطت دو سلبریتی برای بخشش قاتلان
نمایی از منزل شهید عجمیان

این پدر شهید می‌گوید: اگر چه من آنها را ندیدم، اما اعلام می‌کنم به هیچ عنوان حاضر به رضایت دادن نیستم. آن هم نه به خاطر مظلومیت پسرم و خون بناحق ریخته شده‌اش ـ که اگر تنها این موضوع بود شاید حاضر به مجازات کسی نبودم؛ اما آنچه این جماعت کردند براندازی نظام اسلامی و مبارزه با دین اسلام بود. آنها جامعه را به ناامنی کشیدند تا اسلام از بین برود و من ابداً تحمل این کار را ندارم و قطعا رضایت نخواهم داد.

پاسخ خانواده شهید عجمیان به وساطت دو سلبریتی برای بخشش قاتلان
پدر و مادر شهید بر پیکر پسر مویه می‌کنند

اگر پست‌های جماعت سلبریتی نبود، شاید بسیاری از این وقایع رخ نمی‌داد

خواهر شهید نیز می‌گوید: «وقتی برادرم با این دو بازیگر سینمای ایران مواجه می‌شود، به آنها می‌گوید: اگر پیام‌ها و پست‌های جماعت سلبریتی نبود، شاید بسیاری از این وقایع رخ نمی داد.»

وی می‌گوید: امثال این دو سلبریتی در همه این مدت یا ساکت بودند یا حرفی در جهت آرام کردن فضا نزدند. حالا چه شده که یادشان افتاده بیایند منزل ما؟ آنها با چه رویی اصلا دست به چنین کاری زدند؛ در حالی که هیچ موضعی در خصوص شهادت مظلومانه برادرم که آنطور وحشتناک با او رفتار کردند، نگرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 65
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    8 0
    این دو بازیگر حقا و انصافا ثابت کردن که سلبریدی هستن
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    9 0
    ای ننگ برشما رامبدجوان ناجوانمرد وشهاب حسینی کافر
  • خ IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    36 18
    این دو سلبریتی نشان دادند همدست تروریست ها هستند.
    • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      6 1
      شهاب حسینی در آمریکا واکسن کرونا زد ! رامبد جوان برای گرفتن شناسنامه برای فرزندش به کانادا رفت ! آنها که دنبال وساطت هستند بدانند جلو انداختن سلبریتی های مرفه منفور نتیجه عکس میدهد. در مورد رضایت گرفتن برای آرمان عبدالعالی همینطور شد. به جایش از خانواده شهدا یا جانبازانی که طعم فقر را چشیده اند و هم طبقه شهید عجمیان هستند واسطه شوند. اینها به شرطی است که مجرم اظهار پشیمانی واقعی کند نه مثل قبادلو با گردن کلفتی بگوید اگر ده بار دیگر هم باشد باز هم میکشم ! در چنین درگیریهایی طرف مقابل اگر در جهت دفاع قتلی ناخواسته کرده طبق قانون فقط زندان دارد و یا حتی آزاد میشود ولی آن دکتر نمایی که ماهانه صد میلیون تومان درآمد دارد بیاید مثل اوباش رفتار کند و زنش هم در نهایت رندی ناگهان محجبه شود به هیچ وجه نباید شامل عفو شوند. اینها همان گرگهایی هستند که به محض آزادی دنبال قربانی بعدی میروند. ماهان صدرات ، محمد بروغنی با آن خالکوبیها و رفتار های زننده لایق صد بار اعدام هستند نه بخشش. دادگاه نباید نشانی خانه قربانیان را به واسطه ها بدهد. اینکار ایجاد مزاحمت میکند که خود جرم است. آن دو نفر که اعدام شدند در واقع قصاص شدند . در فضای سیاست زده از آنها قدیس ساختند. رامبد و حسینی فاقد ذره ای اعتبار اجتماعی هستند. باید قانونی به تصویب برسد که دادگاه ها نتوانند بدون کسب اجازه نشانی خانواده ها را به واسطه ها یا وکلا بدهند.
    • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      3 0
      فکر کردی اینا و بقیه شون چیزی جز نکبت و وقیح و بی سوادن؟
    • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      3 0
      مثل این میماند که کودکی در اثر مصرف شیر خشک مسموم فوت کند بعد مهناز افشار واسطه شود تا از خانواده مقتول رضایت برای محمد یاسین رامین بگیرد ! خانواده مقتول اگر یکبار دیگر سرو کله این دو شارلاتان را حوالی منزلشان دیدند همانجا اعدام انقلابی کنند تا عبرتی باشد برای بقیه سلبریتی های منفور.
    • محمد قزل IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      1 0
      این دوتا سلبریتی دوزاری با چه رویی رفتن رضایت بگیرن این دو تا از همون جماعت اغتشاشگر و برانداز هستن اگر هم رضایت میدادن مثلاً جرم آنها امنیتی است مفسد فی الارض و اقدام علیه امنیت ملی و حکومت اسلامی که جرمش اعدام هست
    • VI ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      2 0
      پس باید اعدام بشن
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    2 0
    هنرمندان در قتل این شهید شریک اند در آن دنیا باید پاسخگو باشند
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    3 0
    این 2تا عوضی (شهاب حسینی و رامبد جوان) عجب رویی دارن.یکی آمریکایی. اون یکی کانادایی.
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    1 0
    2 تا اسکل که فکر میکنن میفهمن ولی خیلی کودن تر از این حرفان همشون عین با جیره کشور رفتن بالا حالا زیر همه چی میزنن
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    1 0
    چه غلطا ، این دو کثافت بیشرف و بی وجدان و بی دین و وطنفروش و مزدور اینقدر وقیح اند که پا تو خونه ی کسی گذاشتن که خود احمقشون در ریختن خونش ، شریکند
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    1 0
    آفرین آفرین آفرین. لطفا قاتلان رو نبخشید. واقعا چقدر این سلبریتیها پر رو هستند. اگر پسر خودشون رو کسی آروم می کشت، رضایت میدادن؟ عمرا. فقط بلدن از بقیه و ازمردم مایه بگذارن.من به خانواده شهیدعجمیان افتخارمیکنم
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    1 0
    چقدر پرروان این سلبریتیا اصلا یکی از عواملی که باعث شعله ورشدن اتش اغتشاشات شد همین جماعت ابن الوقت بودن خدالعنتشون کنه که دستشون تاارنج به خون شهدای اخیر الوده س
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    1 0
    سلبرتیا غلط میکنن بخوان از یه مشت جانی خولی صفت دفاع کنن اصلا خودشونم توشهادت این شهدا مقصرن به خدا قسم توهر کشوری غیر ازایران چنین غلطی میکردن پدرشونو درمیاوردن تاحلا کدوم گوری بودن یکیشون توماجراهای اخیر کلام خیر به زبون نیاورد حالا خیر خواه شدن شایدم قراره تو مراسم اسکار بعدی به عنوان مدافعان حقوق قاتلان ملت ایران ازدست مسیح علینژادومریم رجوی جایزه بگیرن به خدا تادنیا دنیاست خیانت این جماعتو ازیاد نمی بریم
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    1 0
    تک تک این سلبریتیهارو باید به درک واصل کرد
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    1 0
    مرگ بر حسینی وجوان
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    2 0
    خدا لعنتشون کنه که دارن نمک ب زخم خانواده معزم شهدا خصوصا شهید بزرگوار روح الله عجمیان میزنند، الهی خدا ب حق زخم های پیکر مطهر سید الشهدا خود خدا انتقام اسن شهدا رو از قاتلین شهدا وسلبریدی های ملعون بگیره
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    3 0
    این سلبریدی های بی شرف نمی دانند ما مردم با جمعیت میلیونی از اینها متنفر هستیم چون حقیقتا بی شرف مزدور و خوش گذران و بی فکر هستند..... من ارزو دارم بروم و دست مادر شهید عجمیان رو ببوسم دلم می خواهد حضوری بروم و فیلمی از همان خانه بگیرم و به کل اقواممان نشان بدهم به خصوص به آنهایی که دروغ های شبکه اینتراشغال رو باور کردند....
  • سارا IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    4 0
    واقعا دیگه اعصاب اینکه کامنتی بذارم، پیامی بدم ندارم امیدوارم بقیه بیان از خجالتتون در بیان
  • مجید IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    1 0
    الحق که این خانواده بصیرت دارند و پسر این خانواده لیاقت شهادت را داشت. بهترین پاسخ به این سلبریتی های ملعون را دادند.
  • امین IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    1 0
    شهاب حسینی رد داده.
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    1 0
    این دوتا سلبریتی احمق خوش گذران چه جوری روشون شده برن خونه این شهید عزیز ..ننگتان باد مفت خوران بی لیاقت
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    0 0
    واقعا نمی دانم چه واژه‌ای برای این کار این دو نفر پیدا کنم. اینکه مردم یکدگر را مى‌درند/ گرگهاشان رهنما و رهبرند/ اینکه انسان هست این سان دردمند/ گرگها فرمان روایى مى‌کنند/ این ستمکاران که با هم همرهند/ گرگهاشان آشنایان همند/ گرگها همراه و انسانها غریب/ با که باید گفت این حال عجیب/
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    1 0
    رامبد ادم خطرناک و با نفوذیه و احتمالا سفارشیه
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    1 0
    خدایا شر جماعت سلبریتی بی مغز را از سر این ملت کم کن.
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    0 5
    خانواده اش ظاهرا قشر ضعیف اند. اگر قبول کنند هر خانواده قاتل دو و سه دو میلیارد پول بدهد و تعهد بدهد از این کار نخواهد کرد و افراد قاتل دو و سه ده ماه بروند اردوگاه کار اجباری بعد تعهد بدهد تکرار نمیکنند و رضایت بدهد و اعدام نشوند چون خوب نیست بابت یک قتل چند نفر اعدام شوند
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    0 1
    همین علی کریمی سیاهکلی فراری و معاند به قول شما و چند نفر سلبریتی هنرمند معاند یا مشابه زیباکلام که به نعل و میخ میزند چند میلیون فالویر دارند و میتواند با حمایت فالویر ها و رای انها وزیر و نماینده و شورا و فرماندار و استاندار معرفی کند و خیلی خطرناکه و دوره های قبل با حمایت همین سلبریتی ها یک فرد ریس جمهور شده بود
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    1 0
    ای خدا سلبریتیارو لال کنه که جوانانی مث شهید رو فرستادن سینه قبر بر شهاب حسینی لعنت که اتیش بیاری کرد
  • منصف IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    1 0
    ما باید اول شر این دشمنان داخلی(سلبریتیها) را از روی مملکت عزیزمان کم کنیم بعد با دشمنان خارج از کشور روبرو شویم دشمن خارجی از روبرو ضربه می زند و این جانوران در تکمیل کار دشمن از پشت خنجر میزنند. ظاهراً قوه قضاییه کاری به دروغ پردازیها و تشویش اذهان عمومی توسط سلبریتیهای بی ریشه ندارد و همین باعث گستاختر شدن اینها شده.
  • علی IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    1 0
    این نامردان سلبریتی با این کارشان روی اعصاب ملت میرند . آخه با چه روئی آمدن برای رضایت ؟ بخدا آگر رضایت داده بشه به شهید و اسلام خیانت شده . البته از خانواده فهیم و انقلابی شهید بزرگوار بعید به نظر میاد . انشاالله هر چه زودتر به سزای اعمال ننگین خود برسند . خواهشا قوه قضاییه اینقدر طول نده تا این فضای مسموم پیش نیاد .
  • فرزند ایران IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    1 0
    چرا سلبریتی در روزهای آشوب یکبار نیومدن همه را دعوت به آرامش کنند، چرا بیشتر بنزین روی آتش شدند. بله آقای جوان و آقای حسینی اگر قرار به اعدام باشد باید برخی از سلبریتی ها و سیاسیون در اولویت باشند خون امثال عجمیان و حتی قاتلانشان بر گردن همین هاست
  • سیدمرتضی IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    1 0
    کسی که اتیش به پا کرد یک ادم بی طرف نبست که بیات این کار رو بکنه، همچین حیف بی شرفایی باید اعدام بشن یکی میات ناراضی مثل خود بنده اعتراض داره یکی میره تظاهرات خب اون هدفش معلومه اما یکی میات ادم میکشه!!! این چه اعتراضیه این اعلام جنگه دیگه ادمکشی شوخی نیست بخشش نداره مگر اون که غیر عمده اون بنده خدا تصادفی کرده اما اونی که عمده بخششی نداره
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    1 0
    با چه گستاخی این سلبریتی های پست اومدن واسطه لشکریان جهنمی یزیدی شدند خانوادش خوب اشاره کرد چرا وقتی با اون وضع شهید شد شما محکوم نکردید حالا بعد از چهار ماه اومدید برای این حیوانات وحشی و بی رحم واسطه گری میکنید این جماعت سنگ دل رو این سلبریتی ها تحریک کردند و چرا شما سلبریتی ها همیشه طرفدار ظالمید یک بار هم طرفدار مظلوم باشید کسانی که از عاملان وضع موجودند حق ندارن ژست صلح به خودشون بگیرند
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    1 0
    حق صد در صد با پدر شهید عجمیانه ،اگر مجازاتی بالاتر از قصاص هم بود باز این حیوان های وحشی مستحقش بودن ،چنین جانور درنده ای که جز خطر آفرینی برای جامعه و شر و جور برای جامعه خودش هیچ چیز دیگری ندارن بهتر همون که زنده نباشه
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    2 0
    فقط اون دکتر لعین حمید قره حسنلو که بزرگترین لعنت خدا بهش
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    1 0
    رامبد جان شهاب جان لطفاً خخخففففغههههههه
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    1 0
    سلبریتی بی رگ
  • US ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    1 13
    مگر چند نفر بخاطر قتل یک نفر باید اعدام بشوند؟
    • IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      4 0
      چند نفر?! بفرمایید چند سگ هار. باید همه شون اعدام بشن,تا این مدل قتل ها که چند بی شرف بریزن سر یه بیگناه باب نشه.
  • معترض IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    4 0
    رامبد جوان گرین کارتی همفکر مسعود رجویی هست توقعی ازش نداریم ولی از شهاب حسینی خیلی بعیده بیا برا مزدوران داعش صفت بخشش طلب کنه.
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    5 0
    چطوری روشون می شه برن دنبال بخششه یه مشت کثافت
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    10 0
    وای وای ,هر وقت تصویری از این شهید عزیز میبینم ,قلبم به درد میاد.به حق جوانی علی اکبر و بدن اربا اربای آقام هر کسی که در این آتش هیزمی انداخت ,از فریاد ناحق تا سکوت احمقانه ,آتش به دامن و دودمانش بیفته.
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    3 0
    این دوتا راهم اعدام کنیدخبیث های ملعون
  • حامد IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    4 0
    سلبریتی جماعت که شرف نداره ناموس ووطن نمیفهمه.خب بی شرف ها واقعا چجوری رفتین دنبال رضایت.کاش واسه عزیزهای خودشون پیش بیاد تا زجر بکشن بفهمن چه نمکی پاشیدن به زخم دل پررومادر این شهید عزیز
  • حسین DE ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    3 0
    الله اکبر که انسان چقدر از حیوان پست تر میتونه بشه در اعدامشان شک نباید کرد
  • پیروزه IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    5 0
    از خون این فرزند انقلاب نباید بگذرید مسببان شهید کردن این مظلوم حتما باید اعدام شوند تا درسی بشود برای بقیه این جماعت پست فطرت.
  • حسین IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    5 0
    شهاب حسینی که تکلیفش روشن است، در اوج اغتشاشات با انتشار فیلم و حرف‌های ابلهانه سوخت روی آتش ضدانقلاب می‌ریخت و الان هم آمده باقی ماموریتش را برای آزادی قاتلین و تروریست‌ها تمام کند
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    0 2
    مگرقراراست بخاطرپسرتوچندنفراعدام بشه...کل ایران...
  • IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    1 0
    کسی که برای رضایت میاد باید قبلش حداقل واسه شهید عجمیان یک پستی چیزی می‌داشت و بعد دنبال گذشت بود . نمیدونم این سلبریتی های ما کی می‌خوان آن آره سر سوزن نبوغ داشته باشند
  • علوی IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    0 0
    این دو نفر از نظر خودشون با نظام هستند و جایگاهی دارند شاید هم تصور کردن با پول میتونن حل کنن . شهاب با امید به حافظ دوستی ش و رامبد هم دوست مردم ایران در همه جا کانادا و ایران حخخ
  • محب اهل بیت IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    1 0
    خداوندا زمین رو از لوث وجود وحشی صفتان بی دین بی عقل و بی‌شعور پاک گردان و به خانواده این پاک ونازنین ومطهر صبری زینبی عطا بفرما ، اف بر آدمهای بی رگ وبی ریشه که ذره ای انسانیت و شرف در وجو دشان نیست ، وطن فروشان بی خاصیت باید اعدام شوند ، هرچه سایه نحس این داعشی صفتان کمتر ، زندگی بهتر وپاکتر ، بقول مولا امام حسین علیه السلام دین ندارید لااقل آزاده باشید ....
  • IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    1 0
    سلبریتی ها تا 70 درصد خصوصا در فتنه اخیر مقصر بودند درصد تاثیر سعودی نشنال و بی بی سی و ... روی کسانی که سادگی دارند بالای 30 درصد نمی ره اما این سلبریتی ها با داشتن پیج های میلیونی بدجوری ذهن یکسری نوجوان و جوان ساده را آلوده کردند و خود حتی 30 ثانیه هم کف خیابان ها نبودند !
  • IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    1 0
    عجب ، واقعا خدایی آن دو نفر سلبریتی را معرفی کنید تا مردم بدانند این افراد چه موجودات پست و ناپاک و بیسوادی هستند . که به دنبال جلب توجه هستند فکر میکنم این سلبریتی ها یا بیمارند ویا خبیث و نفوذی از فامیل های اعتشاشگران وحشی
  • IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    1 0
    واقعا این دو سلیبریتی اینقدر احمق! برای قتل عمد ، آن هم در سطح جنایت ، پیگیر رضایت هستید ؟! اگر با بچه های خودتان هم همین کار را بکنند ، رضایت می دهید؟! #وکیل مدافع شیطان
  • کامران IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    1 0
    چرا این دو بازیگر که توسط صدا و سیما مشهور و ثروتمند شده اند تبدیل به پیاده نظام و عامل صهونیستها در ایران شده اند؟چرا به خود اجازه میدهند به دنبال تطهیر قاتلان این شهید بزرگوار باشند؟
  • امیری IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    1 0
    خداوند مهربان بر درجات شهید عزیزمان سیدروح الله عجمیان بیفزاید. این عزیز ، شهید اسلام و ملت ایران هست. این به اصطلاح سلبریتی ها(معروفه ها)خجالت نمی کشند و از خدای مهربان چقدر غافل هستند.
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    2 0
    شهادت روح الله عزیز تنها یک کشته شدن ساده نبود نهایت شقاوت و سنگدلی در شهادت روح الله و آرمان توسط وحوش آدم نما به وقوع پیوست و آنقدر برایشان افتخار بود که با گوشی های خودشان از جنایت هایی که انجام میدادند فیلم می گرفتند .منتظر اشد مجازات برای آن مثلا پزشک خبیث هستیم .
  • مسلم IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    2 0
    رامبد که تکلیفش معلوم در موردش حرف نزنیم خیلی بهتره. ولی خاک بر سر تو شهاب حسینی که گاهی به نعل میزنی گاهی به میخ - تو چطور روت شد بری در خونه شهید بی غیرت؟؟؟؟؟ تو کی هستی؟ مدعی العمومی؟
  • علی افصحی IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    0 0
    حضرت موسی دقیقا برخلاف سلبریتی ها عمل کرده و باخدا در سوره قصص آیه هفده قرار می گذارد:« قال رب بما انعمت علی فلن اکون ظهیرا للمجرمین خدایا به شکرانه نام و آوازه ای که به من عنایت کرده ای متعهد می شوم هرگز پشتیبان مجرمین نشوم»امیرالمومنین علی علیه السلام نیز می فرمایند «کونا لظالم خصما و للمظلوم عونا همیشه یاور مظلومان بوده و دشمن ظالمین باشید» اما سلبریتی ها دقیفا برعکس عمل کرده اند در هر فاجعه‌ای در کنار ظالمین ایستاده، مجرمین را پشتیبان بوده و حامی ظالمان بوده ان.سلبریتی ها در جریان ترور حاج قاسم در کنار آمریکا ایستاده و در همگام فیر انگلیس و در هماهنگی تشکیلاتی با سفارت انگلیس علیه حاج قاسم عربده کشی راه انداختند.در همه فتنه ها با فتنه گران بودند آبان سیاه راه انداختند تحریم جشنواره کرده و در فتنه مرکب «زن زندگی آزادی فحشا» از جمله آشوب گران شده و نه تنها دست به ویرانی فیزیکی زدند بلکه کشف حجاب کرده و از فساد و فحشا به عنوان امر شخصی!حمایت کردند و صفحات حود را به حراج و مزایده دشمنان گذاشته و یا خود به نفرت پراکنی و دعوت به آشوب و تخریب کردند و از قاتلانی چون شکاری و قبادی و بروغنی و...بعنوان قهرمان یاد کرده و هشتک «نه به اعدام»قاتلان را داغ کردند و پس از فروکش کردن آشوب ها با جهاد شبانه روزی انقلابیون ولایی و مردم انقلابی ،با راه افتادن جنایت مسمومیت دختران یا همانند کیانیان به سربازان گمنام امام زمان جسارت کرده و یا زمان را مغتنم شمرده مثل رامبد چوان و شهاب حسینی راه افتاده تا قاتلان شهید امنیت ع را ازقصاص حاکمیتی نجات دهند. این مدافعان قاتلان آن قدربی سواد اند که نمی دانند قاتلان شهید عجمی یا آرمان عزیزصرفا قاتل شخصی نیستند که با گذشت اولیاء دم نجات یابد بلکه قاتلان و محاربان علیه حکومت ولایی و امامتی اند که حتی به فرض محال خانواده ای از خون شهدش گذشت حکومت نمی تواند بگذرد و باید قاتلین شهدای امنیت را به دار مجازات بسپارد.ما هرگز شهاب حسینی و رامبد جوان و...را در جمایت از مظلومان ندیده ایم بلکه این نامداران مجازی(و نه حقیقی)! همه اعتبار اسمی!خود را خرج فاسدان، فاسقان ، مجرمان و قاتلان کرده و می کنند چه سلبریتی های «اداباز»باشند و چه ورزش. هرگز فساد و فحشایی که امثال قائدی انجام داده و می دهند احدی از روسای باشگاه ها خواستار مجازات فاسدان نمی شوند.
  • رضا IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    1 0
    آقای رامبد جوان و حسینی انشاءالله خودتون تو همچین موقعیتی گیر نکنین و تجربه نکنینین
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    1 0
    اگر هم رضایت بدهند مدعی‌العموم قوه قضائیه باید حکم اعدام را اجرا کند به خاطر رفتار خلاف امنیت ملی
  • باران IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    1 0
    متاسفم برای این دو بازیگر در زمان اغتشاشات یکبار از بلایی که یه مشت جوون جوگیر و فرصت طلب و مفت خور سر جوونایی نجیب و زحمتکش مثل شهید عجمیان آوردن نه اظهار تأسف کردن و نه سعی کردن که این جو آرام بگیره حالا که همه به آرامش نسبی رسیدن با چه رویی پاشون رو تو خونه اونا گذاشتن ؟!!!
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    5 0
    روح الله شیری بود میان کفتارها
  • عباس جعفری IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    0 0
    باسلام سلبریتی که شهادت مظلومانه روح الله عجمیان را توسط خودفروخته وطنی رامحکوم نکردند باچه روحی وساطت برای بخشش می کردند واقعا عجب رویی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس