تاکید بر پیگیری مسئله مسمومیت دانش‌آموزان و اطلاع‌رسانی به موقع

رئیس جمهور با اشاره به گزارش وزیر اطلاعات از بررسی و پیگیری مسئله مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی شهرها، بر لزوم پیگیری این موضوع و اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع تاکید کرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز یکشنبه هیئت دولت، با اشاره به گزارش وزیر اطلاعات از بررسی و پیگیری مسئله مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی شهرها، اظهار داشت: توطئه جدید دشمن برای ایجاد دلهره در دل دانش‌آموزان، فرزندان عزیز و والدین آنها جنایت و اقدامی ضد بشری است.

رئیس جمهور با تاکید بر لزوم پیگیری این موضوع و اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع دستگاه‌های مربوطه برای رفع نگرانی‌های مردم، گفت: این اقدام حلقه‌ای دیگر از زنجیره توطئه‌های دشمن است که برای التهاب‌آفرینی در جامعه و تشویش اذهان عمومی و هراس‌افکنی در میان فرزندان این مرز و بوم انجام گرفته و باید ریشه‌یابی و با آن برخورد جدی شود.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر اخیرش به استان بوشهر و اهمیت نقش دریا در توسعه اقتصادی و ظرفیت‌های کشور در این زمینه، درآمد فعلی کشور از اقتصاد دریا را غیرقابل قبول دانست.

رئیس جمهور همچنین بر لزوم تشکیل کارگروهی برای رصد و هماهنگی فعالیت دستگاه‌ها در اجرای سیاست‌های مربوط به فعال کردن اقتصاد دریا زیر نظر معاون اول تاکید کرد.

اهتمام جدی برای تحقق وعده‌های دولت و تسریع در ارائه لایحه قانون برنامه هفتم توسعه به منظور ارسال به مجلس شورای اسلامی از دیگر تاکیدات رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت وزیران بود.

رئیس جمهور در ابتدای این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، به تبیین جایگاه موعود در ادیان و مذاهب توحیدی پرداخت و افزود: ماه شعبان بهترین فرصت برای درک وجود حضرت ولی‌عصر (عج) و توسل و توجه به امام حیّ و هدایت‌گر بشریت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ح IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    4 2
    هر اقتصادی باید بر بستر امنیت رشد و ترقی کند ، الان امنیت بچه ها و آحاد مردم در خطره ، چرا بعد از سه ماه هنوز مشکل مسمومیت یا ترور بیولوژیک دانش آموزان حل نشده؟؟
    • وطن پرست DE ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      0 4
      چون تیم رسانه ای دولت علاقمند به رافت اسلامی هست نه عدالت علوی.
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      0 0
      متاسفانه چهل و چهار سال است منافقین معاندین سلطنت طلب ها تجزیه طلب ها به همراه شبکه های تروریستی ماهوراه ای فارسی زبان نظیر بی بی سی روباه پیر اینتر نشال ال سعود منو تو بهائیان و غیره روح روان مردم ایران را بازیچه امیال تروریستی خود کرده اند دیگر مماشات با مجریان کارکنان وبه اصطلاح کارشناسان انها بس است باید امنیت روحی و روانی منافقین و دیگر شبکه های تلویزیونی در همان کشور مبدا مختل شود انها نباید در انجا احساس ارامش کنند و بنشینند و علیه ملت بزرگ توطعه کنند
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 3
    بنظر من راهش اینه که مدرسه ها رو تعطیل کنید تا این زن زندگی آزادی ها خیالشون راحت بشه بعد بگن دیدید گفتیم جمهوری اسلامی میخواد دخترها خونه نشین بشن .
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    5 0
    کجاش جدید بود؟
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    3 1
    جناب ریسی دستورات رو صادر کنید تا کابینه وزیرانتان هم پشت گوش بندازن برن خونه هاشون تخمه بشکونن فوتبال نگاه کنند!!!
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    3 1
    جناب ریسی دستورات رو صادر کنید تا کابینه وزیرانتان هم پشت گوش بندازن برن خونه هاشون تخمه بشکونن فوتبال نگاه کنند!!!
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    0 1
    اینطور که پیداست وزرا و مشاورین ریسی حرفهای ایشون رو جدی نمیگیرن...باید جناب ریسی از خودش صلابت و تحکم نشون بده
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    3 0
    روحانی جمعه ها میفهمید چه خبره . بعضیا بعد از سه ماه !
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    0 0
    دقیقا چه اتفاقی باید بیفته تا وزیر اطلاعات ناکارآمد عزل بشه؟؟
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    0 0
    اخر این حرفها معلومه ,مردم فیلم سربداران رو یادتونه, شیخ حسن رو دار زدند, بعد قاضی القضات روی منبر میگفت شیخ حسن خود خودرا بر دار کرد, یعنی آخر تقصیر خود مردمه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس