کد خبر 1470565
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
خواب آرام تن هاگ بعد از رفتن رونالدو

سرمربی تیم منچستریونایتد از دلایل کنار گذاشتن ستاره پرتغالی از ترکیب تیمش پرده برداشت.

به گزارش مشرق، در آستانه دربی انگلیس میان تیم‌های لیورپول و منچستریونایتد، «اریک تن‌هاگ» سرمربی شیاطین سرخ که در بازی رفت «کریستیانو رونالدو» را برای اولین‌بار نیمکت‌نشین کرد و خروج او از اولدترافورد را کلید زد، درباره حال و هوای آن روزها صحبت کرد.

سرمربی هلندی منچستریونایتد درباره این اتفاق می‌گورد: من باید با عواقب این تصمیم نه در کوتاه‌مدت بلکه در بلندمدت مواجه می‌شدم. البته که همیشه زمان زیادی در اختیار ندارید. ما ۱۰ روز وقت داشتیم و باید بهترین انتخاب را انجام می‌دادیم.

تن‌هاگ ادامه داد: شما همیشه باید راهبردی فکر کنید و بدانید چه عواقب بلندمدتی در انتظار شماست. من درباره آن مطلع بودم اما این شغل من است و مسئولیتی است که باید پای آن می‌ایستادم.

سرمربی سابق آژاکس در ادامه گفت: من دلایلی برای تصمیم خود داشتم و واضح هم بودند. من درباره عواقب آن هم اطلاع داشتم و می‌دانستم شاید نتیجه منفی در بازی داشته باشد. این همیشه در فوتبال وجود دارد اما من نگران نبودم. من آن شب‌ها راحت می‌خوابیدم. من باید تصمیم‌هایی می‌گرفتم و پای آن‌ها می‌ایستادم.

رونالدو پس از چند بازی نیمکت‌نشینی و پس از مصاحبه جنجالی علیه تن‌هاگ که او را به «خیانت» متهم کرد، از منچستر جدا شد و حالا در تیم النصر عربستان توپ می‌زند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس