کد خبر 1470530
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷
برتری پورتو در اولین تجربه نیمکت‌نشینی طارمی

تیم فوتبال پورتو موفق شد در حضور کوتاه مهدی طارمی چاوز را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های پورتو و چاوز در چارچوب هفته بیست‌وسوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر پرتغال از ساعت ۲۴ در ورزشگاه مونیسیپال باشگاه چاوز برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر یک پورتو به پایان رسید.

مهدی طارمی در ۲۲ مسابقه این فصل پورتو در لیگ برتر پرتغال، همواره حضور ثابت و پیاپی در ترکیب این تیم داشت، اما او امشب در دیدار برابر چاوز در ترکیب اصلی حضور نداشت و سرجیو کونسیسائو تصمیم گرفت ستاره ایرانی و بهترین گلزن تیمش را برای نخستین بار روی نیمکت قرار دهد.

مهاجم ایرانی پورتو آخرین بار یک ماه قبل در مسابقه جام حذفی مقابل آکادمیکو ویسئو در ترکیب تیمش قرار نگرفته بود و به‌عنوان یار جانشین در لحظات پایانی به زمین رفته بود، اما امشب برای نخستین بار نیمکت‌نشینی را در لیگ برتر پرتغال تجربه کرد.

برتری پورتو در اولین تجربه نیمکت‌نشینی طارمی

طارمی در دقیقه ۸۳ وارد بازی شد و در مدت زمان کوتاهی که در زمین خضور داشت عملکرد خیلی خوبی را به نمایش گذاشت. برای پورتو در این دیدار لوودر(۱۵)، اوتاویو (۴۳) و تونی مارتینز در دقیقه ۶+۹۰ روی پاس مهدی طارمی گلزنی کردند.

تک گل چاوز را استیون ویتوریا در دقیقه ۵۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. چاوز در این دیدار ۲ اخراجی داشت و با ۹ نفر به رختکن برگشت.

پورتو با این نتیجه ۵۴ امتیازی شد و در رتبه دوم قرار گرفت و در مقابل چاوز با ۲۶ امتیاز در رتبه سیزدهم ایستاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس