رئیسی

رئیس جمهور با بیان اینکه مدیران باید نگاه تحولی داشته باشند گفت: گره‌گشایی از زندگی مردم موجب تقرب به خداوند می‌شود.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عصر جمعه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: توجه به حضرت حق می‌تواند بسیاری از موانع را از پیش روی ما بردارد.

وی با اشاره به اینکه توکل به حضرت حق را باید از شهدا بیاموزیم اضافه کرد: در روزی که شهدا رفتند تصور این وضعیت را نداشتند ولی خداوند آنها را نام‌آور کرد. گره‌گشایی از زندگی مردم موجب تقرب به خداوند می‌شود.

رئیس جمهور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را الگویی برای همگان دانست و بیان کرد: شهید سلیمانی در سخت‌ترین شرایط کارهای بزرگی را انجام داد و همه ما باید از ایشان الگو بگیریم. مکتب شهید سلیمانی را باید در امور مختلف نهادینه کنیم.

وی نگاه تحولی به کارها را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: چهار دهه از انقلاب اسلامی گذشته و پیشرفت‌های بزرگی را شاهد هستیم و در شرایط کنونی مردم منتظر تحول در کارها هستند.

آیت‌الله رئیسی به متحول شدن چهره شهرها و روستاها اشاره کرد و افزود: در روستاها امکانات خوبی فراهم شده است و زیرساخت‌های مناسب نظیر جاده، مدرسه، خانه بهداشت، گاز، آب، برق و.... به برکت انقلاب اسلامی ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه باید اقتصاد در روستاها مد نظر قرار گیرد تصریح کرد: باید کاری کنیم که کشاورزی برای کشاورزان به‌صرفه باشد و شاهد ماندگاری مردم روستاها باشیم.

رئیس جمهور ادامه داد: بین وضع مطلوب و وضع موجود تفاوت وجود دارد و باید تلاش کنیم که از وضعیت کنونی به وضعیت مطلوب برسیم و این کار را باید من و شما به عنوان خادمان مردم انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه نگاه تحولی مدیران به استان بوشهر ضروری است تاکید کرد: کندی کار را در بروکراسی سازمانی کشور شاهد هستیم که باید این وضعیت متحول شود. نگاه مدیران باید متحول شود و سپس در دیگر بخش‌ها تحول را شاهد باشیم.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه چابک‌سازی و تحول باید به صورت جدی دنبال شود اظهار داشت: مشکلات با نامه و تلفن حل نمی‌شود بلکه باید مسائل به صورت شبانه‌روزی و با انگیزه بالا دنبال شود.

وی با بیان اینکه موانع نباید باعث کندی کار و تلاش مسئولان شود خاطرنشان کرد: خیلی از مسائل در همین جلسات حل می‌شود و باید با یک نگاه کلان برای حل مسائل تلاش کنیم.

رئیس جمهور داشتن نگاه تحولی و ادراک صحیح از مسائل را مهم دانست و اضافه کرد: اگر کسانی آمادگی ندارند کار تحولی کنند باید از مسئولیت برداشته شوند تا کار پیش برود. اولویت مخاطب خودمان هستیم.

وی با تقدیر از کارهای صورت گرفته در استان بوشهر افزود: توقع داریم هر کاری که به تأخیر افتاده مانند راه‌آهن بوشهر - شیراز جبران شود. مرحوم قاسمی وزیر سابق راه با جدیت پیگیر این موضوع بود.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه کار مردم نباید روی زمین بماند اضافه کرد: مسئولان فرهنگی در استان بوشهر با محوریت امام جمعه، برای حفظ هویت فرهنگی مردم تلاش کنند و توسعه‌یافتگی در گرو حفظ این هویت باشد.

وی به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر از جمله دریا و ساحل اشاره کرد و ادامه داد: ما حدود پنج هزار کیلومتر ساحل داریم ولی سه تا چهار درصد از درآمد ناخالص ما از طریق دریا است که باید کار تحولی در این زمینه صورت گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 1
    چی گفته ؟ کسی فهمید ؟
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      0 0
      تو ماستت رو بخور.
  • محمد حسن زاده IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    مشکلات اقتصادی کشور ما زمانی حل می‌شود که هر مسولی مشکلات مربوط به مدیرت خود را گردن دیگری نیندازد و همه صادقانه و با تمام وجود تلاش کنند
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    تحول با ارائه برنامه و پاسخگوئی در زمان مشخص رخ میدهد والا با عادت خو گرفته کاهلی اتفاق مورد انتظار نمی افتد
  • حمید IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    آقای رئیسی کاش زودتر شروع کرده بودین
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 1
    فرار رو به جلو
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    پ یالا من بیام تحول بدم با این حرفها هی برای خودت وقت بخر
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 1
    تو هم مثل بقیه مردم حرف میزنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس