ایران و بلاروس توافق جدید حمل‌ونقل جاده‌ای امضا می‌کنند

وزیر حمل و نقل و ارتباطات بلاروس گفت: ایران و بلاروس به زودی توافقی امضا خواهند کرد که بر اساس آن حمل و نقل بین‌المللی کالا از طریق جاده بدون مجوز امکان پذیر می‌شود.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری بلتا اعلام کرد، الکسی آورامنکو، وزیر حمل و نقل و ارتباطات بلاروس قبل از جلسه هیات وزیران گفت، ایران و بلاروس به زودی توافقی امضا خواهند کرد که بر اساس آن حمل و نقل بین المللی کالا از طریق جاده بدون مجوز امکان پذیر می شود.

ایران و بلاروس توافق جدید حمل‌ونقل جاده‌ای امضا می‌کنند


عکس/ هیئت وزیران بلاروس در حال بررسی توافقنامه حمل و نقل با ایران

به نوشته این گزارش، دو کشور در حال پیش بردن در بخش حمل و نقل هستند؛ سندی در مورد حمل و نقل بین المللی بار بدون مجوز از طریق جاده میان دو کشور تقریبا آماده امضا است. این اقدام به شرکت های لجستیکی اجازه می دهد تا میزان گسترده تری از پتانسیل حمل و نقل میان دو کشور برای ایجاد طرح‌های جدید استفاده کنند.

الکسی آورامنکو در این رابطه گفت: « ما برنامه هایی در مورد حمل و نقل بدون مجوز به چهار کشور داریم. مذاکراتی با ایران داشته ایم. من فکر می کنم این توافق طی دو هفته آینده به امضا برسد. این توافقنامه در حال طی مراحل دریافت مجوز در بلاروس است. طرف ایرانی نیز در شرف تکمیل مراحل اعطای مجوز مربوطه است.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 1
    بسیار عالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس