کد خبر 1469738
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
قوه قضائیه

براساس اعلام دفتر سخنگوی فراجا عاملان ضرب و شتم یک خانم جوان پس از دستگیری تحویل دادستانی تهران شدند.

به گزارش مشرق، دفتر سخنگوی فراجا در اطلاعیه‌ای، ضمن تقدیر از حساسیت و پیگیری دستگاه قضا گفت: عاملان ضرب و شتم یک خانم در مقابل مدرسه‌ای در تهران پس از شناسایی دستگیر و تحویل دادستانی تهران شدند.

دیروز فیلمی چند ثانیه‌ای از درگیری با یک زن در حاشیه مدرسه دخترانه تهرانسر منتشر و گفته شد که این زن مادر یکی از دختران دانش‌آموز این مدرسه بوده که به‌علت نگرانی از وضعیت دخترش مقابل مدرسه آمده اما اعتراض برخاسته از دغدغه یک مادر به سلامتی فرزندش، با بازداشت آن هم به شکل خشن پاسخ داده شده است.

اما بررسی‌های تکمیلی و هویتی نشان می‌دهد این زن ۵۴ ساله هیچ فرزندی در مدرسه دخترانه ۱۳ آبان تهرانسر ندارد و در طول چند ساعت حضورش مقابل مدرسه مکرراً اقدام به تشویق دانش‌آموزان و عابران به سردادن شعارهای ساختارشکنانه کرده است.

البته شیوه نامناسب برخورد با این خانم مورد اعتراض و پیگیری مسئولان قرار گرفته و وزیر کشور و سازمان قضایی نیروهای مسلح برای برخورد با فرد خاطی دستورهایی داده‌اند اما تیتر اخبار و ویدئوهای منتشرشده از این ماجرا همچون برخورد با مادر یکی از دانش‌آموزان مسموم‌شده مدرسه ۱۳ آبان واقعیت ندارد.

در این رابطه تاکنون ۴ نفر دستگیر شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 5
  • Ahmadddd IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    4 1
    از محضر خدا خجالت بکشید .پیرو کدام دین خدایین.. از چه قماشی هستینکه انقد وحشی و هار هستین
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
      1 3
      ضدانقلاب بی‌شرف از قماش کفارن. کفار مثل کفتار
  • رامین IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    2 1
    شما راست میگین
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 2
    اگه اینطور باشه احتمالا مسموم کردن دانش آموزان هم به این خانم ربط داره
  • رضا IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 3
    قاتل همیشه به محل قتل برمیگردد . هدف این مسمومیتها نشان دادن دروغی بنام کار خودشان است ، هست و البته هیچ کس حق ندارد درپازل دشمن بازی کند . این زن ازکجا میدانست مشکل مسمومیت دراین مدرسه است ؟ این شک وجود دارد که او بخصوص که میگن خبرنگار شبکه من وتو بوده ازطرف کسانی باشد که دختران مارا مسموم میکنند . من دخترم دانشجوست ودرهمان شهر هم ودانشگاه مسمومیت شد . دراین دنیای پیشرفته هدف احمق کردن ماست که باور کنیم نظام اسلامی دخترانمان را مسموم میکند . خداوند شر این هندجگرخوارها را اگر درست میگن که ازمن و توست ازسر ما مردم ودخترانمان کم کند . بنظر من عده ای اجیر شده اند و هیچ بعید نیست اجیرشدگان به ظاهر خودی باشند اما هرکس هستند باید بشدت باآنهابرخورد شود اضظراب ایجادشده خودش یک جنایت است بنظرم باید از مردم خواسته شود آدمها و حرکات مشکوک را گزارش کنند . هدف آنها تغییر نکرده است . میگویند کسی گفته گروهی متعصب هستند اما این ساده انگارانه است ممکن است چنین افرادی ابزارشوند اما پشت این جریان ضدبشری یهود است ای امام زمان فدایت شوم رسوایشان کن
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 0
    حاکمیت با بی تدبیری موردی را که میتواند به وحدت بین ملت و حاکمیت در مقابل اغتشاشگران به عامل تقابل تبدیل میکند. حاکمیت باید با اطلاع رسانی فوری و شفاف و اطلاع رسانی پیگیریها و همدردی با مردم و حتی غیر حضوری کردن موقت خانواده ها را به تقابل با این نا امنی بکشاند و نه اینکه طوری رفتار کند که انگار جان دانش آموزان برایش مهم نیست.
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    2 0
    دوستمون بدشانسی آورده یکی با موبایل گرفتتش!
  • ناصر IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    0 0
    هر موقع در صفحه تلویزیون آن فردرا دادگاهی کردین ولحظه اعدامش را نشان دادین مردم باورمی کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس