مجلس از مصوبه ساماندهی کارکنان دولت کوتاه نمی‌آید

نماینده مردم خلخال در مجلس گفت: رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به دنبال حذف مصوبه ساماندهی کارکنان دولت است، اما مجلس از این مصوبه کوتاه نمی‌آید.

به گزارش مشرق، غنی نظری در جلسه علنی نوبت سوم امروز (چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: از مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره ساماندهی کارکنان دولت باید حمایت کنیم، چرا که رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به دنبال حذف و خراب کردن این مصوبه است.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بالغ بر یک میلیون نفر از کارکنان شرکتی و سایر افراد امیدشان به این مصوبه است که باید پیگیر مصوبه باشیم تا دغدغه این قشر برطرف شود.

وی با بیان اینکه امروز در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام موضوع ساماندهی کارکنان دولت مطرح شد و نباید اجازه دهیم حقوق آنها پایمال شود، تاکید کرد: مجلس از مصوبه خود درباره ساماندهی کارکنان مظلوم کوتاه نمی‌آید و تا تصمیم نهایی از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سعید IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 3
    این طرح غیرقانونی و تخلف است وهر نیروی جدید که به دولت وارد شود باید از طریق آزمون استخدامی وگزینش و مصاحبه جذب شود....والسلام "
  • بهتا IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    0 0
    این طرح به سود کارگر نیس چون همین قرارداد کارگری بازم با انها بسته میشه در واقع این وسط شرکت حذف و پول هایی که به جیب شرکت ها میرفت به دولت برمیگرده. باید همچون ایثارگران همه را رسمی کنند تا عدالت برقرار شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس