حضور سردار رادان در جمع سران طوایف و ریش سفیدان سیستان و بلوچستان

فرمانده کل انتظامی کشور، امنیت پایدار در کشور را حاصل وحدت و همدلی مردم دانست و گفت: بزرگان طوایف و ریش‌سفیدان باید در برابر تبلیغات استکبار شفاف‌سازی و واقعیت‌ها را نمایان کنند.

به گزارش مشرق از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدرضا رادان در جمع سران طوایف و ریش سفیدان و معتمدان سیستان و بلوچستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، این استان را یکی از امن ترین استان ها در کشور دانست و اظهار داشت: این امنیت حاصل تلاش، همکاری و هوشیاری مرزنشینان عزیز، مرزبانان، مجموعه انتظامی، سپاه، ارتش و همچنین سایر دستگاه ها و مسئولان کشوری است.

وی با اشاره به امنیت پایدار در سراسر کشور افزود: باید شکرگزار این امنیت و وحدت بین اهل تسنن و شیعه باشیم که حاصل این همکاری و وحدت دشمن را ناامید کرده و نقشه های شومشان به خودشان برگشته است.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز اگر خون شهید اهل سنتی در یک ماموریت ریخته می شود نمونه ای بی نظیر از وحدت است و اگر توطئه های دشمنان در کشور همواره ناکام می ماند نشان از وحدت و همدلی بین آحاد مردم است.

وی امنیت پایدار در کشور را حاصل وحدت و همدلی بین آحاد مردم دانست واظهار داشت: بزرگان طوایف وریش سفیدان باید در برابر تبلیغات استکبار شفاف سازی کرده و واقعیت ها را نمایان کنند.

سردار رادان با اشاره به اینکه سران طوایف بایستی مصلحت اندیشی ودور اندیشی داشته باشند افزود:خوشبختانه وحدت واتحاد مذاهب موجب شده تا دشمن نتواند خدشه ای به این مرزو بوم وارد کند.

وی به پیشرفت های نیروهای مسلح در کشور نسبت به گذشته اشاره کرد و افزود: اگر در دوران دفاع مقدس نیازمند بودیم امروزه در منطقه و جهان کشور عزیزمان قدرت دفاعی خوبی به دست آورده و این توان و عظمت نیروهای مسلح، به برکت فرمانده معزز کل قوا روز به روز بیشتر هم می شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز میهمان سیستان و بلوچستان بود و پیش از دیدار با سران طوایف و ریش سفیدان و معتمدان این استان، در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان شرکت کرد.

در آن مراسم، سرتیپ دوم "دوستعلی جلیلیان" به عنوان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان معرفی شد.

پیش از این، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایلان ماسک IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    0 0
    داره میگه سیستان وبلوچستان یکی از امن ترین استانهای کشوره /// پس بلند شده رفته اونجا با ریش سفیدای اونجا در مورد چی حرف بزنه ؟؟؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس