کمترین جرم بین نیروهای مسلح دنیا متعلق به ایران است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: کمترین جرم و جنایت در نیروهای مسلح دنیا متعلق به نیروهای مسلح ایران است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان عصر دوشنبه در شورای اداری دلیجان اظهار داشت: کمترین جرم و جنایت در نیروهای مسلح دنیا متعلق به نیروهای مسلح ایران است.

وی افزود: جمهوری اسلامی بهترین نیروی انتظامی و نظامی دنیا را دارد و البته در هر جایی ناخالصی وجود دارد و وظیفه ما جلوگیری از این ناخالصی‌ها است.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور بیان کرد: براساس اصل ۱۵۶ قانون اساسی صیانت از نیروهای مسلح را بر عهده داریم و با نیروی مسلح خاطی نیز به شدت برخورد می‌شود.

حجت الاسلام پورخاقان ادامه داد: نیروهای مسلح در اغتشاشات ماه‌های اخیر خیلی مماشات کردند.

وی افزود: این نیروها با وجود داشتن اسلحه سیلی و کتک خوردند اما اقدامی نکردند اما با تخریب‌ها، آتش زدن‌ها و کشته سازی‌ها با خاطیان برخورد کردند.

عضو عالی شورای قضائی کشور با تاکید بر جهاد تبیین گفت: برای نسلی که فساد زمان پهلوی را ندیده و شرایط سنگین اقتصادی و فقر آن دوران را درک نکرده جهاد تبیین بسیاری ضروری است.

حجت الاسلام پورخاقان افزود: امنیت در جامعه زمینه حضور سرمایه گذار و فعالیت کسبه و علم آموزی دانشجویان و دانش اموزان را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: تردد بانوان در دور افتاده‌ترین روستاهای کشور نشان از امنیت جامعه دارد.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور اظهار کرد: فضای مجازی پایگاهی برای دشمن است و ما می‌توانیم از این فضا به عنوان یک فرصت استفاده کنیم.

حجت الاسلام پورخاقان گفت: بیش از ۳۰۰ هزار شهید برای حفظ اسلام و نظام تقدیم شده و از مسئولان انتظار می‌رود آرمان‌هایی که برای آنها شهید دادیم کمرنگ نشود.

وی با اشاره به مظلومیت رهبر معظم انقلاب بیان کرد: معظم‌له محور اتحاد ملت و عامل اقتدار و صلابت ایران اسلامی هستند و فرمایشات ایشان تن دشمن را به لرزه در می‌آورد.

حجت الاسلام پورخاقان افزود: مقام معظم رهبری از ابتدا بر فرهنگ و اقتصاد توجه داشتند اما فشارهای اقتصادی و تحریم‌های امروز به دلیل بی توجهی به توصیه‌های ایشان است.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور با اشاره به تحمیل فشار مضاعف گرانی‌ها بر مردم گفت: بخشی از گرانی‌ها مربوط به تحریم‌ها، بخش به دلیل بدهکاری‌ها و پیش فروشی‌های دولت‌های گذشته و بخشی نتیجه برخی بی تدبیری‌ها است.

حجت الاسلام پورخاقان با تقدیر از موقعیت‌های بسیار خوبی که در شهرستان دلیجان ایجاد شده است، بیان کرد: این موقعیت‌ها نشان دهنده نگاه بلند مسئولان این شهرستان به توسعه و مردم است.

وی تصریح کرد: نرخ بیکاری در دلیجان منفی است و نیروهای واحدهای درحال بازسازی حقوق خود را به طور کامل دریافت می‌کنند تا جذب واحدهای دیگر نشوند.

عضو شورای عالی قضائی کشور ادامه داد: در اغتشاشات دشمن زمینه را برای برهم زدن نظم جامعه فراهم کرد و کمترین تأثیر این اغتشاشات در دلیجان بود.

حجت الاسلام پورخاقان افزود: عدم بیکاری و فراهم بودن شغل و درآمد برای جوان در این شهرستان زمینه‌های فساد را کاهش داده و جوانان را به نظام اسلامی وفادار حفظ کرده است.

وی تاکید کرد: امنیت شغلی، شغل و بسترسازی برای تشکیل خانواده بسیار مهم است.

حجت الاسلام پورخاقان خاطرنشان کرد: دلیجان نخستین شهرستانی است که دارای وضعیت عمومی خوب شغلی و درآمدی است.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور افزود: اطاله دادرسی در این شهرستان وجود ندارد و نشان از رسیدگی به روزپرونده‌ها دارد.

حجت الاسلام پورخاقان اظهار داشت: برخوردها و مجازات باید سازنده و بازدارنده باشد.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان مرکزی، به شهرستان دلیجان سفر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    2 0
    استکبارکه دنبال فساد وجنایته
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    1 1
    سلام اگه رشوه خوری کلانتری ها رو ندید بگریم .
    • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
      2 3
      هه مگه شهر شما هم هست عجب؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس