کد خبر 1468268
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
خشم سیمئونه از داوران رئالی لالیگا

سرمربی تیم اتلتیکو مادرید از قضاوت داور دربی انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، سرمربی آرژانتینی تیم اتلیتکومادرید که تیمش با وجود ۱۰ نفره شدن مقابل رئال مادرید در خانه حریف، با یک امتیاز زمین مسابقه را ترک کرد، گفته داوران همیشه هوای کهکشانی ها را داشته‌اند.

«آنخل کوره‌آ» مهاجم تیم اتلتیکومادرید در دقیقه ۶۴ بازی توسط «گیل مانزانو» داور بازی و به دلیل ضربه‌زدن با آرنج به «آنتونیو رودیگر» مدافع رئال مادرید، از زمین بازی اخراج شد؛ تصمیمی که به عقیده اتلتیکویی‌ها مستحق دریافت کارت قرمز نبود.

«دیگو سیمئونه» سرمربی قرمزوسفیدهای شهر مادرید درباره این اتفاق گفت: هز برخوردی، ضربه نیست. فوتبال بازی فیزیکی است. اگر من اشتباه کنم، رودیگر ۱.۹۴ سانتی‌کتر قد دارد و اگر این برخورد سختی بود، او روی زمین می‌ماند نه اینکه خیلی سریع بلند شود.

سیمئونه در ادامه گفت: شاید این حرکت کارت زرد داشت. اگر بازیکنی را برای این برخورد اخارج کنید، بازیکنی در زمین مسابقه نمی‌ماند. این داستان همیشگی است. این موضوع عادی است و به موضوعی عادی تبدیل شده (که داوران به نفع رئال مادرید سوت بزنند). این شیوه درستی نیست. خوب است اگر همه بتوانند به یک طریق رقابت کنند. هر بار که ما به برنایئو می‌اییم، اوضاع همین است و داوری علیه ماست.

اتلتیکومادرید در هر سه بازی این فصل با همشهری خود در جام حذفی و لالیگا یک بازیکن اخراجی داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس