شهید «اسماعیل احمدی» پای ندای رهبرش برای خدمت به مردم ایستاد

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید «اسماعیل احمدی» پای ندای رهبرش برای خدمت به مردم ایستاد.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی شامگاه جمعه در مراسم وداع با پیکر شهید اسماعیل احمدی که در شهرک «شهید محلاتی» برگزار شد، طی سخنانی گفت: معجزه امام خمینی (ره) تربیت انسان‌هایی بود که همه وجودشان وقف مردم بود که برای خدمت سراز پا نشناسند، در این عرصه گروهی میدان پیدا کردند که در عرصه‌های رزم و پیکار با مشرکین حضور پیدا کنند و در این راه جانبازی کردند و گروهی عرصه‌های خدمت به مردم و مستضعفین نصیبشان شد.

وی افزود: افرادی پای کار ندای رهبرشان برای خدمت رسانی به محرومان آمدند و زندگی‌شان را وقف کردن مردم کردند لذا اگر امروز می‌بینیم که ملت ما جوانمردانه ایستاده و از انقلابش دفاع می کنه، مدیون خدمت این افراد است، این افراد محرومان را دریافتند و نگذاشتند که دور از نگاه‌ها بمانند و مردم را پای کار انقلاب نگه داشتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: شهادت دستمزد غم‌هایی بود که شهید حاج اسماعیل احمدی از دل یتیمان و محرومان در دل کوه‌های دور دست برداشت، شهید دنبال سختی و مشکل می‌رفت. او در شب ولادت حضرت اباعبدالله (ع) توفیق ملاقات اربابش را پیدا کرد، عبدالله والی را الگوی خودش قرار داده بود و خودش به یک الگو تبدیل شد.

وی افزود: این شهید هم فداکارانه خدمت می‌کرد و هم به مردم راه را نشان می‌داد، چه جوان‌هایی که با هنرنمایی حاج اسماعیل به گروه‌های جهادی پیوستند و به مردم خدمت کردند، ما شهادت می‌دهیم که این سرباز امام خامنه‌ای عاشق خدمت به مردم بود و در این راه بسیار تلاش کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 5
  • حمیدرضا IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    2 3
    روحش شاد
  • زین الدینی IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    4 3
    خدا رحمتش کند روحش با ارباب علیه السلام محشور
  • سید IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    6 4
    شهید ؟؟؟؟ ببخشید جهاد در راه خدا تنها مفهوم شهید رو تداعی میکند ، سفر کاری که همراه وزیر بوده جهاد در را خداست مگه ؟؟؟؟
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    3 3
    خداوند او را رحمت کند و بخانواده محترم او صبر و اجر عنایت فرماید عروج شهادت گونه او شاید مرتبط با دلخواسته همیشگی او و دعای هنگام زیارت مرقد شهدای گلزار شهدا کرمان در کنار قبور از جمله بزرگوارانی همچون حاج قاسم و حاج مهدی مغفوری و حسین آقای یوسف الهی و دیگر شهدا در سحرگاهان و روز حادثه باشد . یاد و نامش گرامی و پاینده باشد او که همواره بفکر و غمخوار و درحال خدمت به مردم در گوشه گوشه کشور بود
  • حسین IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 1
    یادش گرامی. امیدوارم سردار نقدی، سردار سرافزاز اسلام سلامت بمانند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس