توضیحات دادستان جیرفت در خصوص تیراندازی در این شهرستان

دادستان جیرفت با اشاره به چند مورد تیراندازی ایذایی در محدوده برخی روستاهای شهرستان گفت: همه تیراندازی‌ها ایذایی بوده، امنیتی نیست و با عاملان آن نیز بشدت برخورد می‌شود.

به گزارش مشرق، افشین صالحی اظهار داشت: در صورت انجام این اعمال مجرمانه عاملان این تیراندازی‌ها پس از طی مراحل قانونی و قضائی به اشد مجازات خواهند رسید.

وی تاکید کرد: با کسانی که با ایجاد رعب و وحشت، امنیت روانی جامعه را به مخاطره می‌اندازند به هیچ عنوان مماشاتی در کار نخواهد بود و اشد مجازات در انتظارشان است.

صالحی با اشاره تیراندازی‌هایی در محدوده بعضی از روستاها خواستار اعلام سریع آنها در موعد و زمان اولیه جرم شد و ادامه داد: دستگاه قضائی در اجرای قانون هیچ نفوذ و فشاری را نخواهد پذیرفت و در اجرای آن محکم و مصمم خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمیدرضا IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    2 0
    *** درود خدا در این ماه عزیز دنبالتان هست .... دادستان محترم _ سیستم امنیت و ضابط قضایی منطقه استان کرمان امتحان پس داده و پرچم بالا هست .... خدا نگهدارتان باشد و همیشه موفق و پیروز باشید .
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    2 0
    امیدوارم نیروهای امنیتی از فتنه شیخ شرق غافل نباشند واین خط خیانت رادرجیرفت بیشتر پیگیری کنند چراکه شیخ باپولهای خیانت دلهای بسیاری ازمردم پاک سرست منطقه جیرفت راالوده کرده واین خط باجدیت دنبال شود کمااینکه بیشتر یاران ریگی جنایتکاراز همین منطقه جیرفت بودند
  • ناظر DE ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    0 0
    وقتی جلیلی ریس شورای امنیت ملی بود از این اتفاقات اصلا نداشتیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس