کد خبر 1467604
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
انگار در عربستان با فولاد بازی کردیم!

ستاره تیم ملی عربستان و باشگاه الهلال پس از پیروزی مقابل فولاد گفت: انگار در عربستان بازی می‌کردیم.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال فولاد خوزستان ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته برابر الهلال عربستان با یک گل شکست خورد و حذف شد. الهلال که انتظار داشت بازی ساده ای در پیش داشته باشد، نتوانست به راحتی نماینده ایران را حذف کند و با گل دقیقه ۸۷ «موسی مارگا» موفق به صعود شد.

«سالم الدوسری» ستاره تیم الهلال در پایان این مسابقه گفت: هدف ما در بازی قبلی مقابل شباب الاهلی و همچنین بازی مقابل فولاد و در بازی بعدی مقابل الدحیل مشخص است.

وی در مورد تاخیر گلزنی الهلال مقابل فولاد نیز افزود: همه بازی‌های ما سخت است. تا آخرین لحظه و با تاکتیکی که رامون دیاز سرمربی از ما می‌خواست بازی کردیم. ما همیشه در چنین مسابقات و تورنمنت‌های بزرگی تحت فشار بازی می‌کنیم.

الدوسری در واکنش به حضور پرشمار هواداران الهلال در قطر و حمایت از این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در بازی با فولاد گفت: همه ما یک کشور هستیم. شرایط برای الهلال طوری است که انگار در عربستان بازی می‌کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    3 3
    منظور الدوسري اینکه همین خود قطر و چند کشور عربی دیگر، و یا اردن، سوریه و مصربا مملکت عربی سعودی زمانی از نظر مرزبندی یک کشور بودند، اصلا یک طایفه یا یک زبان هستن، و اصلا مرزی بینشان، نیست همین الان لازم نیست ویزا بگیرن، بخاطر این احساس غریبی نمیکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس