سپاه پاسداران مُهر مرگ بر شناسنامه دشمن نشانده است

امیر واحدی طی پیامی در تبریک روز پاسدار، گفت: سپاه پاسداران با پیشانی بند «یا ابوالفضل» مهر مرگ بر شناسنامه دشمن نشانده است.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوای ارتش طی پیامی روز پاسدار را تبریک گفت.

متن پیام امیر واحدی به شرح زیر است:

ماه شعبان با شناسنامه ولادت دردانه‌هایی که ایثار به ایشان مقروض است و آفرینش از گوشه چشم‌شان آغاز شده است از راه می‌رسد تا عشق طفیل هستی امام حسین (ع) باشد.

رشادت در مکتب قمر منیر بنی‌هاشم رشد کند و مناجات در سجاده حضرت سجاد (ع) آبرو بگیرد. آنچنان که نام پاسدار به نام نامیرای سرور آزادگان جهان گره خورده و تا ابد نبض زمان در دست عاشورا و نبض زمین در دست کربلا می‌تپد.

چه رشکی بالاتر از اینکه در تورق تاریخ طوفانزای مبارزه، چراغ ستاره‌های منظومه دفاع مقدس ودفاع از حرم آل‌الله همچون همت، باقری، کلاهدوز و سلیمانی در صحیفه پاسداری می‌درخشد. مردانی که با پیشانی‌بند «یاابوالفضل» مهر مرگ بر شناسنامه دشمن نشاندند و عباس‌وار خار تجاوز و عدم را از دورادور این سرزمین و حریم حرم برچیدند.

فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت سفینه‌النجاةٌ و تقارن روز پاسدار با این مناسبت فرخنده را با درود بی‌کران به ارواح سروهای رشید شهید پاسدار سرزمین مادری‌مان تبریک و تهنیت عرض نموده و با تجدید عهد برادری، از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزونتان را تحت هدایت خفیه حضرت بقیه‌الله‌الاعظم ارواحنا فداه و رهبری داهیانه فرمانده فاطمی سرشتمان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمیدرضا IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    0 0
    احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس