تماس فتح‌الله‌زاده با فرماندهی نیروی انتظامی

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: خدا را شکر وضعیت استقلال خیلی خوب و رو به رشد است.

به گزارش مشرق، علی فتح‌الله زاده در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: با ساپینتو هماهنگ کرده‌ایم هفته‌ای یک جلسه تمرین را با حضور تماشاگران برگزار کنیم. امروز هم خوشحالیم که توانستیم با حضور آن‌ها تمرین را شروع کنیم. خدا را شکر وضعیت استقلال خیلی خوب و رو به رشد است. امیدوارم بتوانیم این روند را حفظ کنیم.

وی افزود: برخی مشکلات مالی وجود دارد که پیش از این هم گفتم. یکی از دوستان پرسپولیسی گفت چرا گفتی پول کالدرون را دولت داده و این را هم بدهد؟ گفتم من از اینکه دولت پول کالدرون را داده ناراحت نیستم. کار خیلی خوب و درستی هم کرده است. باید این کار انجام شود اما اگر به استقلال کمک نشود، کارمان سخت است. روزی که مدیریت قیلی یا قبل از او بودند، ۲۰ تا ۳۰ میلیارد بدهی به استراماچونی داشتیم اما اکنون با توجه به افزایش قیمت دلار و یورو این مبلغ ۱۰۰ میلیارد شده است که پرداختش برای باشگاه خیلی سخت است. همه باید کمک کنند تا از این گردنه عبور کنیم.

مدیرعامل استقلال عنوان کرد: تاکنون حدود ۱۰۰ تا ۱۳ میلیارد هزینه کرده‌ایم. پول بازیکنان را داده و کمپ را درست کرده‌ایم. می‌دانید کمپ حجازی چه بوده و اکنون چه شده است. کلی کار انجام دادیم. ۴۰۰ هزار دلار دادیم و پنجره را باز کردیم اما می‌خواهیم درمورد استرا به ما کمک کنند. اطمینان دارم دولت کمک می کند.

فتح‌الله زاده درخصوص اینکه آیا قرار است ۵۰۰ هزار دلار از مطالبات استقلال در AFC صرف پرداخت بدهی به استراماچونی شود، توضیح داد: با مهدی تاج صحبت کردم و به او گفتم ۵۰۰ هزار دلار آنجا پول داریم. چطور AFC ما را ملزم می‌کند که باید پول استراماچونی را بدهیم. خودش هم باید ملزم شود که پول ما را بدهد. اگر این پول را بدهد، ۳۰۰ هزار دلار هم برای حضور بازیکنان‌مان در لیست تیم ملی داریم که روی هم ۸۰۰ هزار دلار می‌شود. تاج قول پیگیری داده و این کار را هم انجام می‌دهد. هواداران هم دعا کنند این اتفاق بیفتد تا مشکل را برطرف کنیم.

وی درخصوص اینکه آیا هیات مدیره با وام گرفتنش مخالفت کرده است، گفت: این اخبار خلاف است. برعکس موافقت هم کرده و خودش با اکثریت آرا به من گفته برو وام بگیر. این‌ها شایعاتی است که متاسفانه از بیرون برای برهم زدن آرامش ما بیرون می‌دهند. به دنبال گرفتن وام هستیم اما متاسفانه آخر سال است و بانک‌ها برای آن طرف سال می‌بندند. مشکلاتی به این شکل داریم اما تلاش می‌کنیم.

مدیرعامل استقلال درمورد مباحث مطرح شده مبنی بر احتمال جدایی‌اش و اینکه آیا موضوع حل شد، تصریح کرد: فردای روزی که من به استقلال آمدم به پیمان یوسفی در برنامه ورزش و مردم گفتم، اگر بدانم کسی هست که بخواهد ۳۰۰ میلیارد بیاورد، خود من او را نزد وزیر می‌برم و خواهش می‌کنم این فرد را مدیرعامل بگذارد و من هم در کنارش کمک می‌کنم. استقلالی هستم و پست و مقام برای من مهم نیست. مهم استقلال است. الان هم می‌گویم اگر کسی پول دارد این یک کمک است. بیاید با من نزد وزیر برویم. اینجا مرا با ۴۰۰ میلیارد بدهی به تنهایی رها کرده‌اند. سخت است و باید کمک شود. اگر در قضیه استرا دولت و دیگران کمک کنند، سایر مسائل را خودمان حل می‌کنیم.

فتح‌الله زاده درخصوص اینکه شخص موردنظر با انتشار یک استوری اعلام کرده یک هوادار هستم و به استقلال کمک خواهم کرد، گفت: کمک کردن با حرف زدن و استوری گذاشتن نیست. بلکه باید جیرینگی پول پرداخت شود. حساب باشگاه مشخص است. فلان مقدار پول بریزد و بگوید آنقدر ریختم. این را می‌گویند کمک.

وی درمورد آخرین وضعیت محرومیت ساپینتو، توضیح داد: اعتراض کردیم و قطعا این محرومیت را می‌شکنیم زیرا حق ساپینتو نیست که بخواهد پنج جلسه محروم شود.

او در پاسخ به واکنش یکی از هواداران مبنی بر تکذیبیه وزارت ورزش، گفت: بله. بگذارید دل‌شان خوش باشد. آرزو بر جوانان عیب نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ممد IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    2 0
    مال پدر دولت وپدرت که نیست وهمش بیت المال وحق بدبختایی که نون شبم ندارن خدالعنتتون کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس