کد خبر 1467347
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
راهور

تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه ۵ اسفند از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد و در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

به گزارش مشرق، مهدی مخبر درباره آخرین وضعیت جاده‌های کشور اظهار داشت:‌ بر اساس اطلاعات بیش از ۲۵۱۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

‌* ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه قزوین-کرج و شهریار-تهران

وی ادامه داد: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در مسیر رفت و برگشت‌ محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه، همچنین آزادراه قزوین-رشت‌ و آزادراه تهران-شمال نشان می‌دهد.

معاون مرکز مدیریت راه‌ها درباره وضعیت ترافیکی فعلی دیگر جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده پل فردیس و ترافیک سنگین در محور شهریار-تهران محدوده میدان معادن نشان می‌دهد.

*‌ ۱۴ جاده مسدود است‌

مخبر با اشاره به انسداد تعدادی از جاده‌های کشور به دلیل کاهش ایمنی و شرایط جوی، گفت: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین و محور شهداد-نهبندان‌ هم به دلیل نبود ایمنی کافی‌ مسدود ‌است.

وی تصریح کرد:‌ ‌محور لاسم - ارجمند در استان مازندران، محور ریگان - ایرانشهر، محور وازک- بلده در استان مازندران، محور قدیم خرم‌آباد-پل‌دختر، به دلیل نبود ایمنی کافی و مداخلات جوی مسدود است.

معاون مرکز مدیریت راه‌ها افزود: محور جدید پاوه-سروآباد، محور جدید هشتگرد-طالقان، جاده سی‌سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور گنجنامه-تویسرکان و جاده پونل-خلخال، به دلیل نبود ایمنی کافی و مداخلات جوی تا اطلاع بعدی مسدود است.‌

مخبر ادامه داد: محور خوانسار-بوئین در استان اصفهان‌ و محور کوهرنگ-مسجد سلیمان‌ در استان چهارمحال و بختیاری (گردنه چری و گردنه‌ شاه‌منصوری)، ‌به دلیل نبود ایمنی کافی و مداخلات جوی مسدود است.

*‌ افزایش ۶ درصدی تردد خودرو در جاده‌های کشور

وی اظهار کرد: کل تردد ثبت‌شده جاده‌ای در شبانه‌روز گذشته‌ براساس آخرین اطلاعات‌ حاصل از رصد ۲۵۱۰ دستگاه ترددشمار فعال در جاده‌ها نسبت به روز قبل ۵.۷ درصد افزایش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۵.۱ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.‌

* آزادراه تهران-کرج‌ پرترددترین جاده کشور در شبانه‌روز گذشته‌

معاون مرکز مدیریت راه‌ها گفت:‌ در شبانه‌روز گذشته آزادراه ‌تهران-کرج‌ با ۱۲۹ هزار تردد، آزادراه ‌کرج-قزوین‌ با ۱۲۵ هزار تردد و آزادراه‌ کرج-تهران‌ با ۱۲۴ هزار تردد پرترددترین جاده‌های کشور بود.

* محدودیت ‌ترافیکی جاده‌ها تا روز ‌شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱

‌تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۶ اسفند در محورهای هراز، کندوان، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع ‌است.

‌در محور کندوان‌ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل‌تردد از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ فردا از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است، ‌در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل‌، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ فردا از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۵ اسفند از رودهن به سمت آمل ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل‌، تردد از ساعت ۱۶ تا ۲۲ فردا از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء‌ به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

‌در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر و کامیون و در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است.

تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت‌ ۶ تا ۲۴ امروز و فردا در محور هراز ممنوع ‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشار عبدالواحد IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    0 0
    امان از دست تهران و تهرانی ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس