معمولاً شرکت‌های هواپیمایی با آژانس‌های مسافرتی رابطه تنگاتنگی دارند و به‌صورت مکمل فعالیت می‌کنند. این موضوع سبب می‌شود تا هر دوی این نهادها بتوانند از تلاش‌های دیگری برای ارائه گسترده‌تر خدمات خود استفاده کنند. آژانس رز آبی نیز همین رابطه با شرکت‌های هواپیمایی برتری همچون هواپیمایی امارات دارد. از این رو این دو در سال 2022 توانسته‌اند به موفقیت‌های مشترک قابل توجهی دست پیدا کنند که موجب تثبیت جایگاه آژانس رز آبی به‌عنوان یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات گردشگری و برنامه‌ریز تورهای مسافرتی آسیایی، اروپایی، آمریکایی و استرالیایی در کشور شده است. این موضوع می‌تواند در آینده به‌شکل جدی‌تر ادامه پیدا کرده و موفقیت‌های بیشتری را ایجاد کند.

اعطای لوح فروشنده برتر امارات در سال 2022 به آژانس رز آبی

شرکت هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات «Emirates Airlines» یک شرکت هواپیمایی اماراتی است که دفتر مرکزی آن در شهر دبی قرار دارد. از این شرکت پروازهای منظم روزانه‌ از مبدأ دبی به مقاصد مختلفی در خاورمیانه، اروپا، آفریقا، شبه قاره هند، جنوب شرق آسیا، آمریکای جنوبی، آمریکای شمالی و استرالیا انجام می‌شود. تورهای مسافرتی محبوبی همچون تور آفریقای جنوبی رز آبی و تورهای دیگر کشورها نیز از این ایرلاین پروازهای خود را انجام می‌دهند. قطب این شرکت هواپیمایی، فرودگاه بین‌المللی دبی است. لازم به ذکر است که هواپیمایی امارات، بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی در خاورمیانه است که نزدیک به ۳۰۰ هواپیمای فعال دارد. این شرکت به ۷۴ کشور جهان پرواز دارد. هواپیمایی امارات از سال 1985 میلادی آغاز به کار کرده و تا به امروز توانسته است در جایگاه بهترین ایرلاین منطقه بایستد.

آژانس گردشگری رز آبی

آژانس مسافرتی و گردشگری رز آبی «BlueRose» به‌عنوان بهترین ارائه دهنده تورهای خارجی در کشور شناخته شده است. به طوری‌که با استفاده از تورهای رز آبی می‌توان به آسیا، اروپا، آمریکا، آفریقا و استرالیا سفر کرد. درواقع این آژانس در تمام ایام سال تورها مختلف خود را به هموطنان ارائه می‌کند؛ به طوری‌که برنامه‌ریزی تورهای آن فقط به ایام تعطیلات خلاصه نمی‌شود. رز آبی با ارائه بیمه مسافرتی و همکاری با ایرلاین‌های برتر توانسته است کیفیت تورهای گردشگری خود را تا حد بالایی ارتقا دهد. به طوری‌که توانسته است رضایت حداکثری همکاران و مشتریان خود را فراهم کند. رز آبی همواره تلاش می‌کند تا بهترین خدمات گردشگری را در تورها مختلف ارائه کرده و با بهترین ایرلاین‌ها طرف همکاری باقی بماند. این موضوع سبب ایجاد موفقیت بیشتر برای آژانس رز آبی شده است.

بهترین فروشنده هواپیمایی امارات در سال 2022

در پی همکاری آژانس رز آبی با هواپیمایی امارات که یکی از بهترین ایرلاین‌های خاورمیانه است، این ایرلاین در سال 2022 لوح بهترین فروشنده در سال 2022 را به آژانس مسافرتی رز آبی اعطا کرده است. دریافت این لوح به معنی تثبیت جایگاه رز آبی به‌عنوان ارائه دهنده برتر تورهای خارجی در کشور است. درواقع این لوح نشان می‌دهد که رز آبی در ارائه تورهای خود به حداکثر افراد و پر کردن تورهای خود به‌صورت موفیت آمیز عمل کرده است. دریافت لوح بهترین فروشنده از بهترین ایرلاین منطقه می‌تواند نشان دهنده‌ی کیفیت خدمات گردشگری رز آبی باشد. چراکه در صورت بی‌کیفیت بودن خدمات رز آبی، هواپیمایی امارات قادر به ارائه بهترین فروشنده سال 2022 به این نهاد نبود.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس