کد خبر 1467168
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
اعتراف تلخ آنری درباره لیورپول کلوپ

کارشناس فوتبال در برنامه خبری مدعی شد که لیورپولِ کلوپ به پایان عصر خود رسیده است.

به گزارش مشرق، شب گذشته در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول در خانه مقابل رئال مادرید با ۵ گل تحقیر شد تا در یک قدمی حذف از این رقابت قرار گیرد.

پس از این بازی، تیری آنری در برنامه شبکه CBS به تحلیل شرایط لیورپول و تیم کلوپ پرداخت و مدعی شد که این تیم به پایان عصر خود رسیده است.

اعتراف تلخ آنری درباره لیورپول کلوپ

آنری گفت: آن‌ها مقابل برنتفورد، ولورهمپتون و برایتون نیز گل‌های زیادی دریافت کردند و با همان شیوه به مصاف تیمی مثل رئال مادرید رفتند. من امروز یک تیم شکننده دیدم. یک تیمی فراتر از شکننده.می‌دانید چرا؟ چون آن‌ها ۲ بر صفر از حریف پیش بودند و این دقیقا همان چیزی است که شما می‌خواهید مقابل رئال مادرید بازی را آغاز کنید.

وی ادامه داد: شما در آنفیلد آغازی به این شکل دارید. آغازی که هر تیمی علاقه دارد مقابل رئال مادرید یا تیم‌های بزرگ اروپا در لیگ قهرمانان داشته باشد ولی لیورپول با این حال، آن هم در آنفلید نمی‌تواند از برد ۲ بر صفر خود محافظت کند.

کارشناس فوتبال اظهار داشت: بله، آلیسون بکر اشتباه کرد ولی دیگر بازیکنان نیز نتوانستند باعث احیای تیم شوند. تیبو کورتوا نیز مثل آلیسون اشتباه کرد ولی رئال مادرید یک تیم بزرگ است و آن‌ها، تیم را دوباره ساختند.

اعتراف تلخ آنری درباره لیورپول کلوپ

آنری اظهار داشت: آن‌ها بسیار شکننده هستند و در این تیم باید خیلی چیزها تغییر کند. من نمی‌گویم کلوپ باید برود ولی معتقدم که برخی بازیکنان دیگر در سطح لیورپول نیستند. این برای همه اتفاق می‌افتد. برای من هم اتفاق افتاد. ما به پایان عصر لیورپول رسیدیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس