کد خبر 1467095
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
خودرو

دانگ فنگ هائوجی یکی از رقبای چینی کیا سورنتو در بازار آسیا به شمار می‌رود. این خودرو در حال حاضر توسط زیرمجموعه فنگ‌شن برای بازار چین به تولید می‌رسد.

به گزارش مشرق، این شرکت به تازگی نسخه خاصی از دانگ فنگ هائوجی را با نام شبح شب تاریک یا فانتوم نایت بلک معرفی کرده است. در این نسخه بسیاری از قطعات خودرو همچون رینگ‌ها، قسمت‌های کرومی و همچنین سر اگزوزها به رنگ مشکی درآمده‌اند. علاوه برآن برخی بروزرسانی‌ها درون خودرو نیز صورت گرفته است که خلق و خوی آن را خشن‌تر از نسخه عادی جلوه می‌دهد.

شاسی بلند هیبریدی جدید دانگ فنگ +عکس

جلوپنجره کرومی نسخه عادی با نمونه مشکی رنگ در دانگ فنگ هائوجی فانتوم نایت بلک جایگزین شده است. ۲۶ ستون مشکی رنگ جلوپنجره این خودرو را تشکیل می‌دهند که حالی تهاجمی و خشن دارد. در قسمت جانبی نیز تمامی زه‌های بدنه و همچنین ستون‌های خودرو به رنگ مشکی تغییر حالت داده‌اند. در قسمت عقب نیز چراغ‌ها گرافیک جدیدی دارند و درون آن‌ها طرح مشکی مشاهده می‌شود.

شاسی بلند هیبریدی جدید دانگ فنگ +عکس

طراحان دانگ فنگ سعی کرده‌اند تا برای خلق تریم داخلی دانگ فنگ هائوجی فانتوم نایت بلک، از الگوی مواج استفاده کنند. همانند اکثر خودروهای امروزی دو صفحه نمایش در کابین این خودرو مشاهده می‌شود که یکی از آن‌ها برای نمایش اطلاعات سیستم سرگرمی و دیگری برای نمایش اطلاعات حیاتی خودرو کاربرد دارد. تمامی نسخه‌های دانگ فنگ هائوجی به سیستم عامل ویندلینک و همچنین سامانه تعامل هوشمند خودرو و راننده مجهز خواهند بود.

شاسی بلند هیبریدی جدید دانگ فنگ +عکس


دانگ فنگ هائوجی فانتوم نایت بلک به قوای فنی هیبریدی مجهز است که از ترکیب یک موتور بنزینی توربوشارژر و موتور برقی با آهنربای دائم تشکیل می‌شود. پیشرانه درون سوز از نوع ۱.۵ لیتری توربوشارژر است که صورت هماهنگ با موتور برقی کار می‌کند تا بازده حرارتی آن به ۴۱.۰۷ درصد برسد. حداکثر راندمان این پیشرانه ۲۴۱ اسب بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتن متر گشتاور است. گیربکس E-CVT‌ نیز وظیفه انتقال قدرت را در شاسی بلند دانگ فنگ برعهده دارد.

منبع:خودرو بانک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 1
    حداقل یک تحقیق کنید در موضوع میزان استفاده مردم چین از خودروی چینی
    • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      1 0
      میزان استفاده مردم از خودروی ایرانی دال بر بهترین بودن این خودروهاست. تحقیق کن نه توهم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس