.

رییس کل دادگستری البرز با بیان اینکه معیارهای دوگانه اروپا و غرب، برخلاف ادعاهای مدعیان حقوق بشر است، گفت: هیچ منافع مادی در خارج از کشور ندارم.

به گزارش مشرق از مرکز رسانه قوه قضاییه حسین فاضلی هریکندی در خصوص قرار گرفتن نام خود در لیست جدید تحریم های اتحادیه اروپا اظهار کرد: معیارهای دوگانه و متضاد اروپا و غرب، برخلاف ادعاهای انسان‌دوستانه مدعیان حقوق بشر، امروزه برای همه جهانیان آشکار شده است.

وی اضافه کرد: ادعاهای دروغین در خصوص برخی بازداشتی‌ها و همچنین محکومان اغتشاشات اخیر، پس از عفو گسترده رهبر معظم انقلاب اسلامی و آزادی این متهمان برای جویندگان حقیقت، مبرهن و آشکار شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سیستم قضایی مبتنی بر عدالت، غوغاآفرینی و ایجاد جنجال در مورد عوامل قتل یک جوان بسیجی که بدون سلاح اقدام به رفع انسداد اتوبان می‌کرد و به شنیع‌ترین شکل ممکن به درجه رفیع شهادت نایل شد، مانع از اجرای قانون و تحقق عدالت نیست.

فاضلی هریکندی گفت: هیچ‌گونه منافع مادی در خارج از کشور نداشته و تا امروز هم به کشورهای عضو اتحادیه اروپا سفر نکرده‌ام.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    0 0
    برادر ارزشی اخرهای خدمتت که شد دو تا مصاحبه جنجالی بکن بعد بگو به زور منو نگه داشتن بعدش اخراجت می کنن اونوقت تحریمت ورداشته می شه و امریکای جنایتکار بهت ویزا می ده و تا اخر عمر به خوشی زندگی کن حق مشاوره یادت نره !
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    0 0
    موءید باشید
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    0 0
    هرچی ام باشه مهم نیست!! برات جبرانش میکنه پرفسور دانشگاه پکن ، اونم صد برابر...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس