کد خبر 1466717
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
چرا در جایگاه‌های سوخت بنزین سوپر پیدا نمی‌شود؟

نماینده مجلس یازدهم گفت: در صورتی که دولت توانایی لازم را داشته باشد سهمیه بنزین به هر کد ملی بدون افزایش قیمت اجرا خواهد شد.

به گزارش مشرق، هادی بیگی نژاد نماینده مجلس یازدهم در رابطه با دریافت اشخاص فاقد خودرو از سهمیه بنزین گفت: چنین برنامه‌ای اجبار نیست و با توجه به اینکه همه افراد جامعه خودرو ندارند و از یارانه انرژی محروم مانده‌اند به همین دلیل اعطاس سهمیه بنزین به همه آحاد جامعه در صورتی که دولت توانایی پرداخت چنین یارانه‌ای را داشته باشد می‌تواند نظام سهمیه بندی را به عدالت نزدیک کند.

وی ادامه داد: یارانه بنزین برای افراد فاقد خودرو ۱۵ لیتر در نظر گرفته شده است و از بنزین مازادی که دولت ذخیره سازی می‌کند این سهمیه به افراد فاقد خودرو تعلق می‌گیرد.

این نماینده مجلس در پاسخ به اینکه آیا چنین اقدامی منجر به افزایش قیمت بنزین و یا کاهش سهمیه اشخاص دارای خودرو نمی‌شود، گفت: نه تنها قیمت بنزین افزایش پیدا نمی‌کند، بلکه در این برنامه به صورت دقیق عنوان شده است که تغییری در سهمیه بنزین اشخاص دارای خودرو ایجاد نشود.

وی در رابطه با فروش بنزین از سوی افراد فاقد خودرو گفت: نه تنها امکان فروش فراهم شده است بلکه افراد می‌توانند بنزین را به دولت نیز به فروش برسانند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    14 1
    خواهش میکنم فعلا از اجرا هر طرح جدید شوک آور و تورم زا خود داری بفرمایید! امضا همه مردم ایران
    • محمدایوب IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
      0 1
      10/38 همه مردم چه غلط گنده ای چندتا پدر الله اکبر
    • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
      1 0
      واقعا خجالت داره..۱۵ لیتر بنزین؟نهایتا میخواد بشه ۴۵ هزارتومان!دوتا پفک نمکی..
  • محمدایوب IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    2 2
    خدا قوت دمتون گرم خدا کمکتان کند به خدا کار خوبیه بعضی خانواده ها چند تا ماشین و موتور دارند حتی افرادی هستند چند تاموتور وماشین خریدند تا گرون بشه بفروشن بنزین آنها راهم میگیرند اما خانواده های ضعیفی هستند که حتی موتور هم ندارند به خدا کمک خرج آنها میشود حتما اجرا کنید خدا کمک میکند به حرف ابلهان وشکم سیرها هم گوش نکنید
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
      2 1
      ابله شماها هستید که فکر نکرده فقط حرف میزنید. 15 لیتر برای یک خانواده 4 نفره میشود 60 لیتر در ماه که مابه التفاوت با نرخ آزاد می شود ماهی 90 هزار تومان برای این خانواده حالا این رقم یعنی نفری 22 هزار و پانصد تومن قرار است چه دردی از اینها دوا کند؟ والا به گدا هم اینطوری پول نمی دهند فقط منابع مملکت را هدر میدهید.
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
      0 1
      درود بر محمد ایوب
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    2 0
    قیمت بنزین افزایش پیدا نکرده ولی قیمت دلار افزایش پیدا کرده عجب کلکایی هستید شما
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    0 2
    این بهترین طرح هست-طرف یک خانواده 4نفره هستندوهرکدامشون حداقل دوتا ماشین دارند-اینطوری میتوانند تمام سهمیه هاشونو برای یک ماشینشون استفاده کنند وبقیه 7تا ماشینشونو به قیمت آزاد فوب خلیج فارس بخرندلیتری30هزارتومان بخرند
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    2 0
    جون مادراتون فعلا چرت بزنین بزارین ملت به بدبختیاشون برسن
  • اخمد IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    طرح براساس کدملی یکی از بهترین روشهای توام با عدالت است به شرط اینکه پس از اجرای طرح بنزین به قیمت واقعی خود عرضه شود والله بنزین لیتری سه هزارتومان، مفت فروشی است حیف ومیل است الان یک لیتر نوشابه سی هزارتومان است انسان باید به فکر منافع ملی باشد و بنزین لیتری کمتر از۵۰هزارتومن خیانت است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس