کد خبر 1466644
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱
اعتراف ژاردیم: الهلال بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد

سرمربی پرتغالی الاهلی امارات اعتراف کرد که الهلال در فصل جاری هم بیشترین شانس را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا دارد.

به گزارش مشرق و به نقل از الخلیج، الهلال عربستان در دیدار برابر الاهلی عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کرده و مقتدرانه به یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

ژاردیم، سرمربی پرتغالی الاهلی که پیش از این سابقه هدایت الهلال را در کارنامه داشت، بعد از بازی گفت: «الهلال تیم بزرگی است و همواره بازیکنان سرشناس و باکیفیتی در ترکیب خود دارد. به نظرم آنها بیشترین شانس را برای قهرمانی دارند.»

این مربی پرتغالی ادامه داد: «الهلال تیم برتر میدان بود. آنها از اشتباهات ما استفاده کردند و البته شانس هم داشتند. تیم ما این فرصت را داشت که بازی را به تساوی بکشاند اما از اشتباه خط دفاعی الهلال استفاده نکردیم و بلافاصله گل دوم را هم دریافت کردیم. گل سومی که ویتو به ثمر رساند کار ما را تمام کرد.»

هر سه گلی که الهلال عربستان به ثمر رساند توسط بازیکنان خارجی این تیم بود. الهلال فصل قبل هم توانست قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد. این تیم به نایب‌قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها هم رسید.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس