تکذیب شایعه قرار گرفتن مدارس خیرین در لیست مولدسازی

دبیرخانه اجرایی مولد سازی املاک مازاد وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اخبار و گمانه زنی‌های منتشر شده دربرخی سایت‌ها و فضای مجازی با موضوع قرار گرفتن مدارس خیرین در لیست مولدسازی املاک را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، دبیرخانه اجرایی مولد سازی املاک مازاد وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع خیرین، مدیران، معلمان، دانش آموزان و والدین می‌رسانیم که برخی سایت‌ها و شبکه‌های مجازی موضوع قرار گرفتن مدارس خیرین در لیست مولدسازی املاک را مطرح می‌کنند، که این موضوع را قویا رد می‌کنیم.

از آنجایی که سازمان نوسازی مدارس کشور در دوره مدیریت جدید همواره احترام به اصول اخلاقی و شفافیت در اخبار و اطلاعات را در دستور کار خود قرار داده است همچنین در این مسیر برای خیرین به عنوان بازوان مستحکم و قابل اعتماد در جهاد مدرسه سازی احترام ویژه‌ای قائل است به اطلاع می رساند که هیچ ملک خیرسازی در طرح مولدسازی قرار نگرفته است. املاکی که مالکیت آن به نام دولت و دولتی‌ساز نباشد اساساً نمی‌تواند در مسیر مولدسازی قرار بگیرد.

لازم به ذکر است وزارت آموزش و پرورش تعداد ۵۲۰ ملک مازاد خود را جهت مولد سازی و تعداد ۱۴۴۶ پروژه که غالبا نیمه تمام خیری هستند را جهت تکمیل در ازای مولد سازی املاک ارائه شده معرفی کرده است و دبیرخانه سازمان خصوصی سازی وزارت اقتصاد نیز در راستای شفافیت، املاک مازاد و املاک نیاز به تکمیل را در اتاق شیشه‌ای مولدسازی املاک مازاد قرار داده است. شاید کنار هم قرار گرفتن دولیست باعث این ابهام شده است که با پیگیری‌های انجام شده و همراهی دبیرخانه مستقر در وزارت اقتصاد، دو فایل از هم مجزا شده‌اند.

اولویت این وزارتخانه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به ویژه خیرین است. ضمن قدردانی از اهتمام و دغدغه خیرین، مراتب جهت رفع ابهام احتمالی در بارگذاری سایت وزارت اقتصاد که باعث تشویش اذهان برخی مخاطبین به خصوص خیرین گرانقدر شده است، اعلام می‌گردد. با مراجعه به ادارات کل نوسازی مدارس در سطح کشور آمادگی پاسخگویی به هرگونه سوال و ابهام جامعه بزرگ نظام تعلیم و تربیت و نیز خیرین عزیز را دارند.

تکذیب شایعه قرار گرفتن مدارس خیرین در لیست مولدسازی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    0 0
    خخخخخخ تكذيب يعني واقعيت داردد....تحريم ادامه داشته باشه ساختمان مجلس را هم خواهيد فروخت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس