تحریف سخنان امام جمعه اهوازبه سبک رسانه های معاند و اصلاح‌طلب+صوت

برخی رسانه‌ها اقدام به تقطیع و تحریف سخنان حجت الاسلام موسوی فرد امام جمعه اهواز کرده و عبارت «ساکنان مریخ مشرک هستند» را به نقل از وی انتشار دادند.

به گزارش مشرق، برخی رسانه‌ها اقدام به تقطیع و تحریف سخنان حجت الاسلام موسوی فرد امام جمعه اهواز کرده و عبارت «ساکنان مریخ مشرک هستند» را به نقل از وی انتشار دادند.

با بررسی خطبه‌ حجت الاسلام موسوی فرد در نماز جمعه گذشته، مشخص شد وی در توضیح آیه ۱۰۶ سوره یوسف درباره شرک به گونه‌ای شرح می‌دهد که به نمازگزاران احترام گذاشته باشد.

وی در این خطبه اظهار می کند: خدایان بسیاری در زندگی ما نقش ایفا می‌کند و با راه‌های مختلف خود را به شرک آلوده می‌کنیم؛ در زبان می‌گوییم «لااله الاالله» اما معبود ما در واقعیت هوا و هوس ماست؛ بر اساس آیه ۱۰۶ سوره یوسف ، اکثر ماها مبتلا به شرک هستیم.

امام جمعه اهواز با بین اینکه البته منظورم حاضران نیست با خنده و با حالت مزاح گفت: بله اکثر ساکنان کره مریخ شرک دارند دچار «انانیت» هستیم ؛ همان چیزی که شیطان را بیچاره کرد و عبادت ۶ هزار ساله‌ او را بر باد داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    0 0
    همینقدر احمق و دور از ادبیات عامه مردم ایران هستند اصلا این یک مزاح و ضرب‌المثل عامه هست برای اینکه به جمع بر نخوره میگن "مردم اینجا نه ها مریخ"
  • رضا RU ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    0 0
    تحريف سخنان امام جمعه ؟!
  • IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    0 1
    این انانیت در مدیران و بالاسر ها بیشتر ظرفیت ظهور و بروز پیدا می کند و نتیجه اش در همه زندگی ما مردمان معمولی ظهور و بروز پیدا می کند
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    0 0
    اینها هم خودشان نافهمند و هم هوادرانشان که غالبا نپرسیده نسنجیده وتحقیق نکرده اینها رامی پذیرند بی سواد و بی اطلاع و یاوه گو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس