کد خبر 1465796
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
قطع درخت

گفته شده مالک ساختمانی جدیدالاحداث در میدان رسالت تبریز به منظور دیده شدن فروشگاه‌اش شبانه درختان پیاده‌رو را قلع و قمع کرد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    3 0
    بی انصاف مگر نمیدانی این موجودات زیبا زنده هستن و این کار کثیفت گناه هست. یه مدتی مغازشو ان شالله پلمپ کنید تا بداند که چه گناه بزرگی مرتکب شده.
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    1 1
    جریمه اش میده
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    3 0
    جریمه سنگین و الزام به کاشت درختان تنومند جلوی ساختمان و چندین هفته کار اجباری در نگهداری از پارکها و حراج ساختمانش و اختصاص عایدی آن به گسترش پارکها و فضای سبز
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    0 0
    تو دانشگاه تهرانم کلی درختو قطع کردن تا ساختمون درست کنن
  • علی افصحی IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    2 1
    امام خامنه‌ای در زمینه حفظ درختان می فرماید «ما از مردم خواهش می کنیم درخت را پاس بدارند» خود ولی فقیه عزیزمان هرساله چند نهالی را غرس می کنند و بارها از جنگل خواری نهی کرده و خواستار برخورد دستگاه های قضایی شده است افتخار جامعه ما به داشتن ولی فقیهی است که محیط زیست و درخت و درختکاری را این گونه پاس میدارند و گرامی. جامعه دینی به مانند جوامع سرمایه داری نیست که هرکاری را با پول حل کنند وقتی امام صادق می فرماید :« لاتقطعوا الثمار فیبعث الله علیکم العذاب صبا» از قطع درختان مفید در زندگی بشر خود داری کنید که خداوند عذاب سنگین و پی در پی را برایتان می فرستد. درخت نزد خداوند چنین حرمتی دارد که با قطع آن زمینه عذاب مستمر و سخت فراهم می شود. جامعه شیعی جامعه ای است که پیامبرش فرموده در روز محشر و هول و ولای آن روز اگر در دستتان نهالی بود بکارید. ونیز زمانی که پیامبر رزمندگان را بدرقه می کند از جمله توصیه هایشان خودداری از قطع درختان است. مگر می شود در جامعه اسلامی تحمل پذیر باشد که یک ثروت اندوز با استکبار و سنگدلی شبانه به جان درختان افتاده و این هدایای بزرگ الله برای آرامش انسان را قتل و عام کند. وقتی شکستن تنها یک شاخه ازدرخت در زبان روایات برابر با شکستن بال فرشتگان شمرده می شود مگر می توان تحمل کرد که چندین درخت توسط ظالمی جاهل قتل و عام شود. انتطار آن است که مدیران شهری و قضائی چنان درس پشیمان کننده ای به این قاتل درختان تبریز بدهند که هرگز ثروت اندوز دیگری هوس قتل درختی نکند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس