خلع سلاح نظامیان صهیونیست در مناطق‌ زلزله‌زده ترکیه

گروهی از نظامیان رژیم صهیونیستی که برای محافظت نیروهای امدادی صهیونیست، مسلح به ترکیه رفته بودند، توسط طرف ترکیه‌ای خلع سلاح شدند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های صهیونیستی، امروز (جمعه)، گزارش دادند که مقامات ترکیه، نظامیان صهیونیست را که برای محافظت از تیم امدادی اعزامی این رژیم به ترکیه رفته بودند، خلع سلاح کرده‌اند.

بنابر گزارش روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت»، مقامات ترکیه قبول نکرده‌اند گروهی از نظامیان صهیونیست موسوم به «شلداگ» (یگان تکاوران هوایی رژیم صهیونیستی) نیروهای امدادی این رژیم در ترکیه را همراهی کنند و سلاح و تجهیزات نظامی را از آن‌ها گرفته‌اند.

طبق این گزارش، این یگان مجبور شده است به محض ورود به ترکیه سلاح‌های خود را به طرف ترکیه‌ای تحویل دهد. مقامات ترکیه‌ تأکید کرده‌اند که این نظامیان نمی‌توانند در میان تیم‌های امدادی سراسر جهان که در مناطق‌ زلزله‌زده این کشور مشغول به کار هستند، با خود سلاح به همراه داشته باشند.

یدیعوت آحارانوت اشاره کرد که مقامات سفارت رژیم صهیونیستی در آنکارا سعی کرده‌اند که طرف ترکیه‌ای را از این اقدام منصرف کنند، اما مقامات ترکیه پاسخ مذکور را در جواب خواسته مقامات صهیونیست نیز تکرار کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    1 0
    رجب باز داره منافق بازی می‌کنه حتی در این زمان بحران زلزله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس