کد خبر 1465601
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
‌

طبق گزارش رسانه‌های عربی و آفریقایی، یک فرد ناشناس سفارت عربستان در الجزایر را به بمب‌گذاری تهدید کرده بود.

به گزارش مشرق، رسانه‌های عربی و آفریقایی روز گذشته (پنج‌شنبه، ۱۶فوریه) اعلام کردند که یک روز قبل فردی ناشناس در تماس با سفارت عربستان سعودی در الجزایر، کارکنان سفارت را تهدید به بمب‌گذاری کرده است.

طبق گزارش پایگاه خبری «روسیا الیوم» و به نقل از «الشروق» الجزایر، سفارت عربستان سعودی در الجزیره روز گذشته بیانیه‌ای د ر این خصوص صادر کرده و از تلاش نیروهای امنیتی الجزایر برای شناسایی و دستگیری این فرد ناشناس تهدیدکرده تشکر و قدردانی کرد.

در بیانیه سفارت ریاض در الجزیره آمده است: سفارت عربستان در الجزایر در سحرگاه چهارشنبه، ۱۵فوریه از سوی فردی که مستقیماً تهدید به انفجار ساختمان سفارت کرده بود، تماس تلفنی دریافت کرد و در نتیجه سفارت، این موضوع را به مقامات ذیصلاح الجزایر اطلاع داد.

به گزارش رسانه‌های محلی الجزایر، نیروهای امنیتی این کشور روز چهارشنبه فردی را که تهدید به بمب‌گذاری در سفارت عربستان سعودی در الجزایر کرده بود، دستگیر و تحقیقات درباره انگیزه‌های این شخص از چنین اقدامی را آغاز کردند.

کشور الجزایر واقع در شمال آفریقا، گرچه در روندهای تاریخی با سیاست‌های عربستان سعودی همراهی نکرده اما همسایه تونس، متحد ریاض است و امید زیادی به رشد روابط اقتصادی خود با این پادشاهی دارد؛ امری که باعث شده تا الجزایر خوهان روابط نزدیک‌تری با عربستان سعودی باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    2 0
    عربستان خبیث و کثیف حامی امریکا و اسرائیل را نابود کنید.ان شالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس