کد خبر 1465574
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
برد بانوی پیر و شکست سردار از روی نیمکت

مرحله پلی‌آف لیگ اروپا امشب با برتری یوونتوس و شکست بایرلورکوزن در شب نیمکت‌نشینی سردار آزمون پیگیری شد.

به گزارش مشرق، مرحله پلی‌آف لیگ اروپا در فصل ۲۳-۲۰۲۲ امشب و از ساعت ۲۳:۳۰ با برگزاری ۴ دیدار دیگر پیگیری شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها یوونتوس در خانه و در ورزشگاه آلیانز پذیرای نانت بود.

یوونتوس که در ۲۰ بازی از ۲۸ دیدار قبلی خود برابر تیم‌های فرانسوی شکست نخورده بود در این بازی نیز با تفکرات هجومی و کسب ۳ امتیاز به زمین آمد و در دقیقه ۱۳ با گل دوشان ولاهوویچ از حریف پیش افتاد تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد.

در ۴۵ دقیقه دوم، نانت به دنبال جبران نتیجه بود و در نهایت در دقیقه ۶۰ این دیدار توسط لودویچ بلاس به گل تساوی دست یافت تا در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم، این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

بایرلورکوزن در شبی که سردار آزمون را بر روی نیمکت داشت در ورزشگاه بای‌آرنا پذیرای موناکو بود.

نماینده آلمان در شرایطی برای هفتمین بار به مصاف موناکو رفت که در ۶ دیدار گذشته تنها یک برد کسب کرده بود.

در شرایطی که بازی به دقیقه نهم رسیده بود سنگربان لورکوزن با اشتباهی که مرتکب شد موناکو را پیش انداخت اما در ادامه نماینده آلمان در دقایق ۴۸ و ۵۹ توسط موسی دیابی و فلورین ویرتز به گل رسید تا شکست دقایق ابتدایی را جبران کند.

اما این پایان کار نبود چرا که کریپین دیاتا در دقیقه ۷۴ گل تساوی بازی را به ثمر رساند تا بازی ۲ بر ۲ شود، در شرایطی که بازی در وقت‌های اضافه این دیدار دنبال می‌شد الکس دیساسی برای بار سوم موناکو را پیش انداخت تا لورکوزن در شبی که مهاجم ایرانی خود را در ترکیب نداشت بازنده این دیدار باشد.

سه ویا نیز در ادامه رقابت‌های پلی‌آف لیگ اروپا به مصاف آیندهوون رفت. دو تیم در شرایطی رو در روی هم صف‌آرایی کردند که این نخستین تقابل آنها بود. سه ویا در این بازی توسط یوسف النصیری، لوکاس اوکامپوس و نمانیا گودلی به گل رسید تا در پایان این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود نماینده اسپانیا به پایان برسد.

در دیگر بازی امشب اسپورتینگ در ژوزه آلوالاده میزبان میتیلند بود. در این بازی آشور در دقیقه ۷۱ نماینده دانمارک را پیش انداخت اما در ادامه سباستین کواتس در وقت‌های اضافه کار را به تساوی کشاند تا این بازی در پایان با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید فروزان CH ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    0 0
    لورکوزان در کدام بازی آزمون را در تیم داشته ؟ از آن روزی که رفته المان یت مصدوم بوده یا پشت نیمکت نشین (یعنی جایگاه تماشاگران) حتما که هنوز حالش خوش نشده تا به فوتبال فکر کند منتها المان از این حرف‌ها نمیفهمد ،بازیکن بد قرض داده میشود به تیم دسته دوم ،نوبت آزمون هم رسیده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس