کد خبر 1465160
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
پاریسن‌ژرمن با امباپه تیم دیگری است +عکس

کاربران و مطبوعات پس از شکست پاریس به تمجید از امباپه پرداختند.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پاری‌سن‌ژرمن در خانه به مصاف بایرن مونیخ رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

نمایش پاریس در این مسابقه تا پیش از حضور امباپه بسیار ضعیف بود و این تیم نشان داد بدون ستاره فرانسوی، قدرتی متفاوت دارد.

پاریسن‌ژرمن با امباپه تیم دیگری است +عکس

امباپه که از دقیقه ۵۷ وارد میدان شد، اثرگذاری خود را به شکلی واضح نشان داد و توانست جریان مسابقه را تغییر دهد.

ستاره فرانسوی در این مسابقه ۲ گل هم زد که هر ۲ گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد ولی توانست در همان نیم ساعت کیفیت خود را به همه نشان داد.

پاریسن‌ژرمن با امباپه تیم دیگری است +عکس

یولیان ناگلزمان پس از بازی گفت: امباپه بازیکنی است که می‌تواند شخصاً نتیجه هر مسابقه‌ای را تغییر دهد. وقتی او به زمین آمد، پاری‌سن‌ژرمن انگار از خواب بیدار شد. آن‌ها با امباپه بسیار بهتر هستند.

بلیچر ریپورت با طرحی طنز نوشت که پاریس با امباپه مثل شخصی است که می‌خندد ولی در صورتی که بدون او، آنها کاملا سردرگم هستند.

پاریسن‌ژرمن با امباپه تیم دیگری است +عکس

پاری‌سن‌ژرمن سومین شکست متوالی خود را به ثبت رساند که در این ۳ بازی، امباپه تنها همین نیم ساعت را بازی کرد. آخرین باری که این تیم در ۳ مسابقه شکست خورد، امباپه ۱۲ سال سن داشت و نیمار در لیگ برزیل برای سانتوس توپ می‌زد.

سایت ترول‌فوتبال به شکلی جالب پاریس با امباپه را به شکل برج ایفل تشبیه کرد، در صورتی که بدون او انگار دکل برق است!

پاریسن‌ژرمن با امباپه تیم دیگری است +عکس

امباپه در دیدار شب گذشته در همان نیم ساعت، ۱۵ بار لمس توپ شد که ۵ لمس توپ در محوطه جریمه بایرن مونیخ به ثبت رسید. او یک دریبل موفق داشت، یک دوئل موفق داشت و ۰.۴۵ احتمال گلزنی داشت.

سایت اسکواکا نوشت: امباپه وقتی به بازی آمد، همه چیز تغییر کرد.

پاریسن‌ژرمن با امباپه تیم دیگری است +عکس

یولیان لورنز، خبرنگار ESPN نوشت: امید پاریس برای بازی برگشت به امباپه است. آن‌ها منتظر هستند تا امباپه به خوبی استراحت کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس