کد خبر 1465134
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
نصیرزاده: کاوه باید چهار ماه محروم شود اما...

مدیرعامل باشگاه تراکتور توضیحاتی را در خصوص پرونده فسخ قرارداد کاوه رضایی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور، درمورد اینکه پاکو خمس در کنفرانس خود اعلام کرده بود تا من هستم کاوه رضایی جایی در این تیم ندارد، توضیحاتی ارائه کرد و گفت: کاوه رضایی مدتی که در اختیار باشگاه بود، مصدوم شد. پس از چند بازی اضافه شد و مدتی ثابت بازی کرد. خمس با من صحبت کرد و گفت از بخشی از جزئیات قراردادش مطلع هستم. از من خواست صحبت کنم تا بماند، زیرا به کاوه علاقه‌مند شده و می‌گفت دوست دارم از او استفاده کنم. مشکل مرا در خیلی از مواقع حل می‌کند.

او در ادامه گفت: جلسه‌ای برگزار کردیم و این نکات را به رضایی منتقل کردم و به او گفتم مربی روی شما حساب ویژه‌ای باز کرده است اما تصمیم گرفته بود برود و در دقایق پایانی نقل و انتقالات قراردادش را با تراکتور فسخ کرد. هضم این موضوع در شرایطی که خمس به او نیاز داشت، تا حدی سخت بود. شاید دلیل اینکه خمس چنین جمله‌ای گفت همین باشد که کاوه پاسخ علاقه‌مندی سرمربی تراکتور را نداد.

بیشتر بخوانید:

موضع باشگاه استقلال در مورد کاوه رضایی

نصیرزاده درمورد اینکه آیا این بحث که زنوزی اعلام کرده هرچه خمس در این ماجرا بگوید، همان خواهد شد، گفت: طبق رای ابتدایی کمیته تعیین وضعیت رضایی بازیکن باشگاه تراکتور است اما در ادامه این رای آمده با قبول آثار فسخ که توسط او انجام شده است. یعنی باشگاه تراکتور، رضایی بازیکن شما بوده که قراردادش را فسخ کرده است‌. در حال حاضر کاوه قراردادش را فسخ کرده و بازیکن تراکتور نیست. اما فرض تصمیم گیرنده فدراسیون این بود که فسخ رضایی غیرقانونی بوده و در واقع در زمان اعتبار مدت قرارداد با تراکتور انجام شده است‌. رضایی بازیکن ما بود و فسخ کرد. به همین دلیل دیگر بازیکن تراکتور نیست. اکنون یک راه داریم و آن هم شکایت از رضایی بابت فسخ غیرقانونی است.

مدیرعامل تراکتور در ادامه به نکته‌ای مهم اشاره کرد و گفت: می‌توانیم بابت نیم فصل دوم از او غرامت بگیریم و ۴ ماه هم محرومش کنیم‌، اما از آن جایی که یک بازیکن ملی بوده مشغول صحبت هستیم تا موضوع را به شکلی حل کنیم‌. در دنیای حرفه‌ای باید بازیکن و باشگاه هوای هم را داشته باشند.

نصیرزاده ادامه داد: یادتان باشد در این موضوع استقلال متضرر نشد، بلکه باشگاه ما ضرر کرد. زیرا کاوه به عنوان سهمیه فیفا و خارج از نقل و انتقالات به تراکتور وارد شد. سه سهمیه فیفا داشتیم که قربان بردیف از ۲ سهمیه که یکی از آن‌ها کاوه و دیگری سیدمحمد حسینی بود، استفاده کرد. در نقل و انتقالات زمستانی فقط توانستیم گومز را به عنوان بازیکن آزاد بگیریم، در شرایطی که می‌توانستیم ۲ بازیکن بگیریم. در واقع رضایی یکی از سهمیه‌های آزاد ما را از بین برد اما در ادامه قراردادش را فسخ کرد. شائبه‌ای در متضرر شدن تراکتور وجود ندارد.

او در پایان گفت: قرارداد رضایی بدموقع فسخ شد و نتوانستیم بازیکن اضافه کنیم. اکنون در خط دفاعی مشکل داریم‌. هادی محمدی را محروم کردند. میلاد کر از ناحیه بینی آسیب دیده و با نقاهت بازی می‌کند. حسینی به دلیل ضربه خوردن به سرش، فعلا با نظر پزشک بازی نمی‌کند. به همین دلایل خمس ۳ دفاعه بازی کرده و چند هافبک را هم آن جلو می‌گذارد. امیدواریم تمام این مشکلات برای بازی با نفت آبادان برطرف شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس