اعلام گزارش تخلفات بازی جنجالی ایران و لبنان در مشهد/ از برخورد قانونی با ماموران فراجا تا جابجایی مسئولان خاطی فدراسیون فوتبال

گزارش بررسی تخلفات در جریان بازی ایران و لبنان در مشهد منتشر شد که بر این اساس برخورد قانونی با ماموران فراجا صورت گرفت و برخی مسئولان خاطی فدراسیون فوتبال قانونی جابجا شدند.

به گزارش مشرق، نهم فروردین ۱۴۰۱ بود که تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف رفتند؛ دیداری که در چارچوب رقابتهای انتخابی جام جهانی برگزار شد و با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم ملی ایران به پایان رسید.

این دیدار در شرایطی برگزار شد که برخی از حواشی این دیدار بر پیروزی تیم ملی ایران سایه انداخت و تا مدتها موضوع حادثه در بیرون از ورزشگاه و برخی رفتارها با تماشاگران بانوی حاضر در اطراف استادیوم در صدر اخبار قرار گرفت.

در همان زمان رییس جمهور به وزیر کشور ماموریت داد «همه جوانب حواشی ایجاد شده در مسابقه فوتبال ایران و لبنان را بطور دقیق مورد بررسی قرار داده و اقدامات لازم را در این زمینه بکار گیرد».

بر اساس پیگیری‌ها گزارش تخلفات رخ داده در این بازی نهایی و در اختیار رییس جمهور قرار گرفته است. بر اساس این گزارش برخوردهای لازم نیز با عوامل دخیل در این حادثه صورت گرفته است.

در بخشی از این گزارش آمده است: «ریشه اصلی اتفاقات، سوء تدبیر مسئولان فدراسیون فوتبال در انتخاب محل مسابقه با وجود آگاهی از حساسیتها بوده است. همچنین مسئولان خاطی در فدراسیون طی روال قانونی از مسئولیت خود جابجا شدند و تخلفات مأموران نیروهای فراجا هم در چارچوب روالهای قانونی رسیدگی و با مأموران برخورد قانونی انجام شده است.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    0 0
    کو مدرکش کو سندش چطور اغتشاشگر ها در روز روشن وسط شهر شهر اعدام میشن ولی متخلفان و رفقا در خفا تشویق میشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس