مدرسه

اطلاع‌رسانی دیرهنگام غیرحضوری شدن مدارس در کانال آموزش و پرورش در شاد موجب گلایه خانواده‌ها شد.

به گزارش مشرق، اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش شهر تهران نه تنها دیشب اطلاعیه‌ای درباره احتمال غیرحضوری شدن مدارس نداد، صبح امروز هم از طریق کانال اطلاع رسانی خود بسیار دیرهنگام غیرحضوری مدارس لواسانات و رودبار قصران و مدارس ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ را اعلام کرد.

این موضوع در شرایطی بود که اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران خبر غیرحضوری شدن مدارس خود را ساعت ۵:۵۶ صبح امروز اعلام کرد.

اما آموزش و پرورش شهر تهران یک ساعت بعد از آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در کانال‌های خود اطلاع رسانی کرده است و تنها به زیرنویس صدا و سیما اکتفا کرد که آن هم اصلاحیه داشت.

یعنی در ابتدا تمام مقاطع تحصیلی مناطق یک تا ۵ غیرحضوری اعلام شد و بعداً به مدارس ابتدایی تغییر کرد.

نکته دیگر اینکه اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران حتی شب گذشته به سوال خبرنگاری که پیرامون غیرحضوری شدن فردای مدارس سوال کرده بود، پاسخی نداد.

برخی خانواده‌ها نیز اعلام می‌کنند که امروز هم به دلیل اطلاع‌رسانی ناکافی و دیرهنگام آموزش و پرورش شهر تهران معترض هستند.

مادر یک دانش‌آموز پایه اول دبستان منطقه یک تهران گفت: واقعا در این دوره زمانه و این همه تکنولوژی، چرا باید صبح به این در و آن در بزنیم ببینیم مدارس به صورت حضوری دایر هست یا خیر؟ واقعا آموزش و پرورش نمی‌تواند از شب قبل اطلاع‌رسانی کند؟

وی ادامه داد: جالب این است که آموزش و پرورش کانال شاد را ایجاد کرده و آموزش غیرحضوری در این کانال انجام می‌شود اما خبر غیرحضوری شدن مدارس در این کانال به موقع اطلاع رسانی نمی‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    0 0
    در قم متاسفانه به دلیل شیوع دلهره آور و نگران کننده بحث مسمومیت، دانش آموزان با فشار والدین بویژه مادران خود، از رفتن به مدرسه صرف نظر می کنند. در حالی که معلمان می توانند اول صبح با احترام از دانش آموزان بخواهند تا همه بچه ها وسائل داخل کیف را روی میز بگذارند - مثل دهه 60 ماها- و معلم با احترام به کیفها سرکشی کند و بعد اطمینان دهد که ان شاء الله مشکل خاصی نیست. باید این جو روانی را با صحبت و اطمینان درست کرد. همچنین لازم است کلاسها و همه جای مدرسه در تمام ایران به دوربین مجهز شوند. خود این موضوع در کنترل و نظارت بر کار معلمان و دانش آموزان مفید است. مسمومیت هم بهانه خوبی برای اینکار است.
  • شهاب IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    0 0
    باید با عاملان و مصببان این موضوع برخورد شدید و عبرت آموزی شود.بنده که برای رساندن پسرم به مدرسه حدود 6 وپنج دقیقه صبح از منزل خارج شدم و بعد از کلی ترافیک و معطلی از تعطیلی مدرسه مطلع شدم و تا به منزل رسیدم ساعت 7 وده دقیقه بود و با نیم ساعت تاخیر 8 و سی دقیقه به محل کاررسیدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس