کد خبر 1464999
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
پرسپولیسی ها علیه اشتباه بزرگ یحیی/ تصمیم مهم مدیران باشگاه قبل از بازی حساس با سپاهان

اگرچه یک اشتباه داوری در بازی سرخ ها برابر هوادار رخ داد که از شانس بد داور منجر به گل هم شد اما واقعیت امر این است که پرسپولیس در این بازی اصلا روز خوبی نداشت.

به گزارش مشرق، شاگردان یحیی گل‌محمدی در روزی که نیاز شدید به برد داشتند تا از کورس قهرمان عقب نیفتند یک بازی بد از لحاظ فنی و بدون تمرکز را به نمایش گذاشتند. این بار ساکت الهامی تیم یحیی را فنی عصبی کرد و با بستن روزنه‌ها کاری کرد سرخپوشان به بازی مستقیم و احساسی روی بیاورند. درواقع خیلی‌خوب از بیرون می‌شد تشخیص داد که یحیی و شاگردانش با تمرکز لازم وارد میدان نشده‌اند. اگرچه یک اشتباه داوری در این بازی رخ داد که از شانس بد داور منجر به گل هوادار شد اما واقعیت امر این است که پرسپولیس در این بازی اصلا روز خوبی نداشت.

بیشتر بخوانید:

اینجا دیگر برای گل محمدی امن نیست/ در خانه پرسپولیس زلزله اتفاق افتاده است!

اجازه حرف زدن را به یحیی ندادند؟

یحیی در پایان بازی تیمش با هوادار آنقدر عصبانی بود که اگر در نشست خبری حاضر می‌شد معلوم نبود این بار چه حرف‌هایی را مطرح کند. از این رو نزدیکانش در تیم از او خواستند به نشست خبری نرود؛ چراکه اگر این بار حرفی بزند در آستانه بازی‌های مهم در جام حذفی و لیگ با محرومیت مواجه خواهد شد.

گلایه باشگاه از سرمربی

مدیران باشگاه پرسپولیس از اینکه یحیی شب قبل از بازی با هوادار آن مصاحبه را انجام داد از او گلایه دارند و اعتقادشان این است که او باید صبر می‌کرد و بعد از بازی اگر اعتراضی داشت، مطرح می‌کرد. اشتباهی که شاید خود یحیی هم آن را پذیرفته باشد. به‌هرحال اگر در روزهای آتی و تا روز بازی با سپاهان دیدید نه یحیی و نه مسئولان باشگاه پرسپولیس به مسائل حاشیه‌ای نپرداختند، تعجب نکنید. فعلا قرار است همه عوامل پرسپولیس تصمیم به سکوت گرفته و با ایجاد آرامش درونی روی بازی حساس روز سوم اسفندماه با سپاهان تمرکز کنند.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رضا IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    10 14
    تاج قبل از بازی یه زنگ به کمیته داوران میزنه و نتیجه بازی را برای و به نفع سپاهان در میاره
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
      11 0
      به نظرم نباید توجیه کنیم . درسته داور یه اشتباه کرد ولی ایا بجز اون موقعیت موقعیت دیگری هم داشتیم . متاسفانه گلمحمدی جز پاس به عقب چیز دیگری یاد بازیکن نداده و اصلا مربی خوبی نیست و یه سال هم که قهرمان شد اثرات آموزشهای برانکو بود که مونده بود . اگه دقت کنیم می بینیم که هر بازیکن خوبی که به تیم امده افت کرده برای مثال اسماعیلی فر- سروش- رضاییان که افت کرده بود الان تو سپاهان چی شده . یا مقانلو الان به کجا رسیده . عبدی ، عمری که چند بازی اول بخاطر تکنیکی که از تیم پایه داشت خوب وبد ولی روز به روز افت می کنه . امیری و ترابی هم که جز پاس اشتباه چیزی ازشون نمونده امیری دیگه باید خداحافظی کنه چون پیر شده و خیلی اشتباه می کنه . دیاباته چی بود الان چه بلایی سرش اومده . ال کثیر الان چی شده در کل اگه پرسپولیس بخواد قهرمان بشه صد در صد باید گلمحمدی رو بزاره کنار و گرنه امسال هم به جای نمیرسه مگه اینگه شانسی باشه که بعید به نظر میاد.
    • شهرام IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
      1 0
      داداش 10:44 مطمعنی فوتبال بلدی و سرت میشه ؟رضائیان و مقانلو گرو بودند پول بیشتر ایجنت قبلی میخواست رفتن تیمای دیگه پول بیشتر میدن
    • ماهان IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
      0 0
      جناب پروفسور رضا زمانی که تیمت 5قهرمانی متوالی داشت همین تاج رئیس فدراسیون بود.پس چرا اون زمان این چیزارو نمیگفتی؟!
  • ناشناس IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    19 3
    یحیی هیچ برنامه ای برای بازیهاش نداره و فقط یادگرفته از داور ایراد بگیره ، دانش فنی نداره یحیی
  • حميد IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    9 2
    فوتبال همینه دیگه..اشتباه داور هم بخشی از بازیه...یه وقت به ضررته یه وقت به نفعته.. مثل گل آفساید شیخ در بازی صنعت
  • بهروز IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    4 8
    اینهمه اشتباه داوریبرعلیه تیمی که سه هفته پیش 8 امتیاز از کیسه و 5امتیاز از شله زرد جلو بود اصلا نمیتونه سهوی باشه چطور میشه هر سه بازی کاری کنن که تیم فقط یک امتیاز بگیره دو تا باخت و یک مساوی که همگی از اشتباهات داوری بوده این تاج کثیف با اومدنش کثافترا وارد فوتبال کرد
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
      5 4
      بازی با صنعت نفت دو امتیاز با گل آفساید دیاباته بهتون تقدیم کردن
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    5 6
    خدایی یحیی خیلی پرروشده،،به کمیته داوران ،وزیر وفدراسیون بی ادبی میکنه به زور خودشو چسبونده به نیمکت ،،چندسال قبل هم بابا مسعود ومامان اذر قهرمانت میکردن
  • شهرام IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    1 0
    حالا کلید بعدی کوبیدن یحیاست؟ چون تیم مردمی دستشه ؟ مشرق چراااا
  • ۲۲ IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    1 0
    یحیی بعد از چند سال هنوز یه دفاع چپ پیدا نکرده! واقعا تیمش بد بازی میکنه. عبدی که تو فینال آسیا گل میزد را چکارش کرده.
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    0 2
    هر روز داره از گل محمدی بد مینویسه چرا؟
  • شهرام IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    1 1
    آقایه سوال بعد پروژه وریا غفوری اینار لشگر گشی مشرقی ها بر علیه یحیی گل محمدیی هست ؟
  • بابک IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    3 1
    با یحیی فقط و فقط میتونیم به سومی امسال امیدوار باشیم و تمام
  • حسین IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    0 0
    اقای محترم همه چی تموم شد بیا بیرون از این فضای همیشه معترض به مسائل فنی بپرداز اگه نمیتونی برو تا فهش نخوری 6ماهه خودتو همفکرات فوتبالو ول کردین چسبیدین به فضای مجازی بابا علی کریمی ویزاشو گرفت اون دختره هم هفت تا کفن پوسوند به تو چه یحیی تیمتو جمع کن 300میلیارد خرج تیم نشده که بیای جلو دوربین واس ما گریه کنی همش
  • علی. DE ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    0 0
    با سلام .خدمت دوستان جان ...در تیم پرسپولیس هیچ زلزله ای رخ نداده . ایم خوبه . کمی در پاس دادن و جای گیری درست و ضربه آخر تمرکز شان را بیشتر بکنند . بخدا بهترین تیم از لحاظ فنی میه و هما بازی ها را تا روز آخر با برد پرگل پشت سر میگذارن . وحید امیری هم باید تمرکزش را بیشتر کنه . ودر پست خودش بازی کنه بیشتر مثمر هست . آقا یحیی باید تیم را تهاجمی وارد زمین بکنه . . ارسال از جناح چپ . از جناح راست . ارسال مستقیم. شوت به طرف دروازه . همه اینها را در روز بازی با سپاهان باید انجام بده . باید جنگنده بازی بکنه . . تیم سپاهان را با ارسال ها از چپ . راست و شوت مستقیم باید به توپ ببنده نگذارد از نیمه زمین خودشان اینور تر بیان . پرس و حمله پزس و حمله . فقط باید .از چپ و راست توم روی دروازه همه تیم بریزن و اینجوری میتونن . همه بازی ها را با برد پر گل پشت سر بگذارن . به امید برد همه بازی‌ها چه در لیگ و چهدر جام حذفی . .. برای همه دوستان جان آرزوی سلامتی و شادی دارم و انشاالله آخر فصل با جام به پایان برسانیم . درود بر همه ورزش کاران و ورزش دوستان ..
  • سیدپرسپولیسی IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    0 0
    آقای عزیزی که هی میگی دربازی با صنعت نفت آبادان گل شیخ دیاباته آفسایدبوده و دوامتیاز بهتون دادند. یه خورده منطق داشته باش و برو نظرات کارشناسان رو بخون .عقده ای نباشیم منطقی باشیم تا پیشرفت کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس