کد خبر 1464949
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۴
فردا مدارس کدام شهر‌ها غیرحضوری هستند؟

مدارس برخی از شهرها در پی بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر، برای روز چهارشنبه غیرحضوری شدند.

به گزارش مشرق، به دلیل بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر، آموزش در مدارس برخی از شهرها به صورت غیرحضوری خواهد بود.

غیرحضوری شدن فعالیت آموزشی مدارس چهارمحال وبختیاری

ارشاد شاهقلی، مسوول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری عصر سه‌شنبه اعلام کرد: با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر فعالیت آموزشی مدارس استان به صورت غیرحضوری و درشبکه شاد برگزاری خواهد شد. فعالیت آموزشی کودکستان‌ها و مراکز پیش دبستانی استان نیز چهارشنبه تعطیل است.

همچنین روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، بر اساس اطلاعیه مدیریت بحران استان اعلام کرد، ساعت آغاز به کار کلیه ادارات، بانک‌ها، نهادها و شرکت‌های دولتی غیر از دستگاه‌های غیر مشمول تعطیلی پنج شنبه‌ها، فردا چهارشنبه مورخ ۲۶ بهمن ماه، از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

غیرحضوری شدن برخی مدارس شهرستان‌های استان اصفهان

جلال سلمانی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد: مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت فردا (چهارشنبه، ۲۶ بهمن‌ماه) به علت بارش سنگین برف و کولاک و یخ زدگی معابر به صورت غیرحضوری خواهند بود.

وی در ادامه اظهار کرد: تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان سمیرم به جز بخش پادنا نیز روز چهارشنبه غیر حضوری خواهند بود. فعالیت مدارس بخش پادنای این شهرستان به‌صورت حضوری خواهد بود.

مدارس اراک فردا چهارشنبه تعطیل شد

به دنبال بارش برف سنگین و با توجه به برودت هوا و لغزندگی معابر در برخی نقاط استان و هماهنگی با ستاد مدیریت بحران استان مدارس اراک و ۶ شهرستان‌ دیگر استان مرکزی فردا چهارشنبه ۲۶ دی ماه تعطیل شد.

بر این اساس مدارس همه دوره های تحصیلی در شهرستان های اراک، خمین، شازند، آشتیان، محلات، خنداب، تفرش و مناطق سربند و نوبران در نوبت صبح و عصر در شهر و روستا به صورت غیر حضوری فعالیت خواهند کرد.

مدارس ابتدایی در شهرستان‌ دلیجان در نوبت عصر به صورت غیرحضوری فعالیت آموزشی خود را پیگیری خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس