کد خبر 1464679
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
آتش سوزی مرگبار با ۴ کشته در پارک وی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق مرگبار با چهار کشته در یک ساختمان نیمه کاره خبر داد.

به گزارش مشرق، جلال ملکی از وقوع حریق مرگبار با چهار کشته در یک ساختمان نیمه کاره خبر داد و گفت: ساعت ۷:۳۸ صبح امروز در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران یک مورد حریق در یک ساختمان در حال ساخت در خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه پارک وی اعلام شد و سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خاطرنشان کرد: آتش نشانان در مدت زمان کمتر از سه دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند که در یک پروژه ساختمانی که پنج طبقه آن زیر زمین بود، در طبقه منفی دو که محل اسکان کارگران بود، کف و قسمت سقف آن دچار حریق شده بود و در جایی که حریق رخ داده بود دو سیلندر گاز وجود داشت.

وی با اشاره به حضور ۱۰ نفر از کارگران در محل حادثه اظهار کرد: در لحظات اولیه چند نفری که دچار سوختگی شدید شده بودند، خارج شده بودند و همکاران همزمان با اطفا حریق تلاش کردند تا افراد محبوس را خارج کنند و چهار نفر به گفته کارگران در داخل محبوس شده بودند و زمانی که همکاران به این چهار نفر رسیدند، با وضعیت کاملاً سوخته آن‌ها مواجه شدند.

ملکی خاطرنشان کرد: به تأیید عوامل اورژانس این افراد به دلیل شدت سوختگی در لحظات اولیه جان خود را از دست دادند. آتش خیلی سریع خاموش شد و مصدومان تحویل عوامل اورژانس شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس