۲ بازیکن پرسپولیس افتضاح بودند/ باشگاه از قرارداد یک بازیکن فوری کسر کند/ آقا یحیی این هم باخت بدون لجن بازی!

بهزاد داداش زاده پیشکسوت پرسپولیس از چند بازیکن این تیم و تصمیمات گل محمدی انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، بهزاد داداش زاده در خصوص شکست خانگی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: پرسپولیس این بار به خودش باخت و داوری یا مربی تیم حریف و لجن بازی در کار نبود که بشود عدم پیروزی را گردن آنها انداخت. یحیی گل‌محمدی باید پاسخگو باشد. نمی‌دانم چرا شیخ دیاباته از ابتدا بازی کرد، دلیل تعویض این مهاجم چه بود در حالی که در دقایق پایانی بازی مستقیم در دستور کار قرار گرفت و تیم به مهاجم سرزن نیاز داشت. پرسپولیس مقابل هوادار ۳ امتیاز حساس را تیم از دست داد، ضمن اینکه بازی با تیم‌هایی که به دنبال آن هستند تا خیالشان از بقا آسوده شود سخت‌تر است.

فرشاد فرجی مقصر شکست بود

وی ادامه داد: مشخص بود پرسپولیس آرامش نسبی را در اختیار ندارد. حاشیه کم بود ولی تیم از لحاظ روحی و روانی مشکل داشت. فکر می‌کنم در هفته‌های قبل اتفاقاتی برای پرسپولیس رقم زدند که هنوز اثرات آن در تیم مشهود است. پرسپولیس وقتی با حریفان خود بازی می‌کند باید با این تصور وارد زمین شود که یک گل از حریفش عقب است تا پس از رسیدن به گل نخست به دنبال بهتر کردن خود باشد. در حضور هواداران بدون مشکل داوری پرسپولیس نتوانست به حریف خود گلی بزند. فوتبال خوبی را از پرسپولیس ندیدیم و ۳ امتیاز را به حریف واگذار کرد. تعجب من از بازیکنان تیم است که آیا می‌دانند در چه تیمی بازی می‌کنند و پیراهن چه تیمی را به تن دارند؟ آیا پول‌هایی که صرف خرید آنها شده به اندازه ارزششان است؟ فرشاد فرجی به چه دلیل باید از میانه زمین به گلر پاس بدهد؟ چرا توپ را به اوت نزد وقتی مسیر بسته بود؟ باید از قرارداد این بازیکن مبلغی کم شود چون مقصر این شکست بود و اشتباه محرزی کرد.

بیشتر بخوانید:

مهاجم پرسپولیس اشتباهی تابعیتش برزیل بود

گل‌محمدی مانده چه بگوید

پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: شیخ دیاباته نباید تعویض می‌شد و مهاجم برزیلی که به تیم اضافه شده هم باید از همان ابتدا وارد زمین می‌شد. عیسی آل کثیر افتضاح بود و مشخص نیست به چه دلیل پول زیادی پرداخت شده تا این بازیکن دوباره جذب پرسپولیس شود. هر چه قدر هم در مورد اینکه فرصت‌های از دست رفته صحبت کنیم فرقی نمی‌کند چون ۳ امتیاز از دست رفته است. سرمربی تیم هم باید پاسخگو باشد. الان استقلال آرامش نسبی بیشتری دارد. در مقابل پرسپولیس اول فصل را نمی‌بینیم و آرامش در تیم نیست. تمرکز لازم در تیم وجود ندارد و گل‌محمدی هم تمرکز کافی ندارد. تعویض‌هایی که انجام داد به سود تیم نبود و ترکیب خوبی هم وارد زمین نشد. او در نشست خبری پایان بازی هم حضور نداشت و مانده چه بگوید چون این بار مسائل حاشیه‌ای باعث شکست تیم نشد.

پرسپولیس از لحاظ روحی ریکاوری شود

داداش زاده افزود: پرسپولیس برابر هوادار باخت چون با روزهای خوبش فاصله داشت. هنوز فرصت جبران است و باید تمرکز خود را حفظ کنند. در جام حذفی با سپاهان بازی دارند که این بازی به تعویق افتاده و هر زمان که برگزار شود پرسپولیس باید روز فوق‌العاده‌ای را سپری کند تا برنده شود. اگر شرایط روحی تیم اصلاح نشود قهرمانی از تیم در لیگ برتر و جام حذفی گرفته می‌شود. تیم باید از لحاظ روحی روانی ریکاوری و بازیابی شود تا بتواند در بهترین شرایط به مصاف حریفان برود و در کورس قهرمانی باقی بماند. حاشیه‌های قبلی فراموش شود و به دنبال ۳ امتیاز ۱۰ بازی باقیمانده لیگ و دیدارهای جام حدفی باشند.

منبع: خبرگزاری آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عیسی IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    0 0
    اتفاقااین لجن باطی بیرون ازفوتبال بودازاون بالای بالا.فیک نیوز
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    0 0
    نبودن بازیکن وفادار در ترکیب هوادار علت شکست بود
  • رضا IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    0 0
    آقای داداش زاده هیچ کس نداند شما که می دانید پرسپولیس تیم سوگلی وزارت ورزش است و آقای تاج هم همه تلاشش را می کند که تیم شما نتیجه بگیرد. مربیان پرسپولیسی لیگ مثل آای مطهری در نساجی به صورت تابلو دارند امتیازات یامفت با بازیهای افتضاح 5 بر یک و... به تیم مورد علاقه شان می دهند ولی خب این تیم لیاقتش حداکثر چهاردهم جدول است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس