کد خبر 146451
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۶

مدیر كل اعزام و خدمات راهبری شركت قطارهای مسافری رجا گفت: در راستای اهداف و راهبردهای مشتری‌ مدارانه شركت رجاء و به ‌منظور افزایش كیفیت خدمات و بهبود عملكرد نیروی انسانی، اقدامات بهبودی طی چهار ماهه ابتدای سال 91 صورت گرفت.

به گزارش مشرق به نقل از  روابط عمومی رجا، محمود حسن نیا افزود: بررسی و اعلام نظر در خصوص نمونه‌های مواد غذایی و طراحی پكیج‌های (بسته) پذیرایی رایگان در قطارها، كنترل مداوم كیفیت و سلامت آب معدنی، ترغیب شركت‌ها به استفاده از برندهای معتبر و با كیفیت، بسترسازی و تشویق استفاده از غذاهای بسته‌بندی با مدت ماندگاری بالا و طعم و مزه مطلوب از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه است.

وی به تقویت نظارت و ارزیابی تمام قطارهای اعزامی از طریق به‌ كارگیری تیم كارشناسی بهداشت و تغذیه اشاره كرد و افزود: تهیه و تدوین منابع آموزشی در خصوص كاركنان خدمات قطارها،‌ ارتباط با مراكز علمی و دانشگاهی (دانشگاه علوم پزشكی تهران)، تغییر در نحوه اعزام مامورین موظف در برخی از قطارها و افزایش زمان استراحت این كاركنان برخی از اقدامات بهبودی این اداره كل برای خدمات‌ دهی مطلوب و جلب رضایت مسافران است.

حسن نیا با بیان این كه، نظارت و كنترل بیشتر بر نفرات اعزامی با قطارهای مسافری از طریق صدور برگه سیر و ثبت تعداد موارد با هدف رضایتمندی بیشتر مامورین صورت گرفت خاطر نشان كرد: رسیدگی به تخلفات اداری و انضباطی مأمورین بخش راهبری، از جمله اقدامات انجام شده در زمینه‌ بهبود عملكرد نیروی انسانی در این مدت بوده است.

مدیر كل اعزام و خدمات راهبری همچنین در خصوص اقدامات انجام شده برای بهبود و افزایش كیفیت خدمات ‌دهی گفت: انجام فرآیند سم پاشی، طعمه‌ گذاری و ضد عفونی، بازنگری و تصحیح چك لیست‌های مربوط به بازدید قطارها، نظارت بر كارگاه‌های پشتیبانی از جمله اقدامات صورت گرفته در این راستا است.

وی بازنگری دستورالعمل‌های راهبری را مورد تأكید قرار داد و افزود: در این دستورالعمل مواردی از جمله تعدیل بازه زمانی شستشوی وسایل خواب قطارها، توجه به وضعیت ظاهری قطارها، توجه به امر نظافت سالن‌ها، انجام عملیات عطر افشانی و معطرسازی قطارها در ابتدای حركت قطارها نیز مورد بازنگری قرار گرفت.

حسن‌نیا تشكیل جلسات كارشناسی از طریق كمیته تایید اقلام و بررسی و اعلام نظر در خصوص نمونه اقلام تجهیزی قطارها را در راستای اقدامات بهبودی این اداره‌ كل برشمرد و ادامه داد: بررسی و رسیدگی به شكایات قطارهای راهبری و برگزاری جلسات كارشناسی برای شناسایی مشكلات و رفع نارسایی‌ها، نظارت مستمر بر كمیت و كیفیت خدمات در قطارهای مسافری و تهیه و تدوین آئین نامه شرایط احراز صلاحیت تخصصی با هدف شناسایی شركت‌های توانمند و كارآمد در امر واگذاری قطارها به این منظور انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس