کد خبر 1464239
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰

زمانی که نام اصفهان را می‌شنوید، مکان‌هایی همچون پلخواجو، زایندهرود، سیوسه پل، نقشجهان و... را به یاد می‌آورید. این مکان‌ها از جمله مشهورترین بناهای تاریخی و طبیعی هستند که در این شهر قرار گرفته‌اند.

اما ورای تمامی این موارد، مکان‌های دیدنی در این شهر وجود دارند که بهتر است آن‌ها را نیز بشناسید و در زمان سفر به این شهر تاریخی و باستانی از این مکان‌های دیدنی کمتر شناخته شده دیدن فرمایید.

اجاره سوئیت در اصفهان یکی از معضلاتی است که گردشگران معمولاً زیاد با آن روبرو می‌شوند. این موضوع می‌تواند حتی سبب شود که مسافرت یک جمع و یا خانواده به این شهر با مشکل روبرو شود. پیدا نکردن سوئیت مناسب برای زمانی که می‌خواهید، دور بودن سوئیت از اماکن گردشگری شهر، قیمت‌های نامناسب و ... همگی از جمله دلایل مهمی هستند که سبب می‌شوند توجه به این مسأله اهمیت پیدا کند.

مقاصد گردشگری اصفهان

اگر شما نیز دوست دارید در کنار شناختن مقاصد گردشگری مختلف و گمنام شهر اصفهان، اطلاعات بیشتری از سوئیت‌های مناسب در این شهر نیز به دست ‌آورید، میتوانید در این مقاله با ما همراه باشید.

آبشار آب ملخ/ تخت سلیمان

آبشار آب ملخ یکی از جذاب‌ترین مکان‌های طبیعی اصفهان است که در سفر به اصفهان نباید بازدید از آن را از دست بدهید. این آبشار منحصربهفرد به شکلی است که می‌تواند در برابر هجوم ملخ‌های اطراف تأثیرگذاری زیادی داشته باشد.

آب این آبشار دارای املاح خاصی است و به همین دلیل نیز می‌تواند برای استفاده عادی کمی خطرناک شود. در صورتی که دوست دارید تا در سفر به اصفهان از این آبشار زیبایی و دیدنی بازدید کنید، می‌توانید موقعیت مکانی دقیق آبشار را از روی نقشه پیدا کرده و با خیالی آسوده به سمت آن حرکت کنید.

اینجا باورتان نمی‌شود اصفهان باشد!

جلفا

محله جلفا یکی از محله‌های بسیار قدیمی در اصفهان است که عمدتاً نیز مسیحی نشین بوده است. کلیسای وانک که در ادامه توضیحات بیشتری را در خصوص آن بیان خواهیم کرد، در این خیابان واقع شده است. زمانی که به محله جلفا قدم می‌گذارید، حسوحال اصفهان قدیمی و ناب آن دوران را حس خواهید کرد. یکی از معروف‌ترین خیابان‌های این شهر خیابان سنگفرشی است که کلیسا در آن واقع شده است.

رفتن به کافه‌هایی همچون شربتخانه فیروز، کافه آنی و یا رستوران‌ها و فست فودی‌هایی که چندین سال است در آنجا دایر می‌باشند، می‌تواند یک شب زیبا و خاطره‌انگیز را برای شما رقم بزند.

آکواریوم اصفهان

دیدن آکواریوم در شهری همچون اصفهان می‌تواند کمی عجیب و غریب باشد، زیرا معمولاً آکواریوم‌هایی که دارای کوسه‌ها و شیرهای دریایی و یا انواع ماهی‌های زیبا باشند، در شهرهای ساحلی بیشتر مورد انتظار است. به همین خاطر نیز آکواریوم اصفهان چندان شناخته شده نیست.

با این وجود باید بدانید که آکواریوم اصفهان ۳۵۰۰ متر زیربنا داشته و بزرگ‌ترین آکواریومی است که در خاورمیانه تاکنون ساخته شده است. این آکواریوم در پارک ناژوان اصفهان قرار دارد. پنج هزار موجود زنده که شامل ۳۰۰ نوع ماهی کمیاب از سرتاسر دنیا، شش گونه کوسه و... موردی هستند که در این آکواریوم می‌توانید ببینید.

در صورت سفر به اصفهان می‌توانید همه روزه بلیط این آکواریوم را از ساعت ۹ صبح لغایت ۹ شب رزرو کنید.

اینجا باورتان نمی‌شود اصفهان باشد!

کوه صفه

اگر به دنبال مکانی هستید که بتوانید اصفهان را به راحتی و در یک نگاه ببینید و یا آن که به دنبال فضایی می‌باشید که آرامش و سکوت را به شما هدیه دهد، کوه صفه می‌تواند گزینه بسیار مناسبی به شمار رود.

وجود پارککوهستانی، چندین کافه و رستوران، فضای مناسب برای پیادهروی و ورزش، باغوحش، سالن‌های بولینگ، آبشارهای طبیعی و بکر و غارهای موجود در این کوهستان باعث شده است تا کوه صفه برای تمامی افراد جذابیت‌های خاص خودش را داشته باشد.

کاخ هشت بهشت

یکی دیگر از کاخ‌های زیبایی که در اصفهان وجود دارد و نسبت به معرفی آن به گردشگران داخلی و خارجی کملطفی شده است؛ کاخ هشت بهشت است. زمان تأسیس این کاخ به سال ۱۰۸۰ هجری قمری و به دوران سلطنت صفویه برمی گردد.

این بنا که دارای چندقلوهای همسانی در شهرهایی همچون تبریز و قزوین نیز است، در دو طبقه به شکل یک هشت ضلعی بنا شده‌اند. ارتفاع کلی کاخ به ۱۴ متر می‌رسد که می‌تواند به خودی خود جذاب باشد. در صورتی که تمایل دارید تا این کاخ را از نزدیک ببینید و هرچه بهتر و بیشتر با هنر معماری اسلامی و ایرانی در دوران صفویه آشنا شوید، می‌توانید به باغ بلبل بروید.

البته ناگفته نماند رزرو و اجاره سوئیت در اصفهان و به خصوص در این محله برای بسیاری از مسافران در وبسایت جاجیگا امکانپذیر است که سبب راحتی رفتوآمد شما به این مکان خواهد شد. برای اجاره ویلا اطراف اصفهان یا سوئیت‌ می‌توانید به سایت جاجیگا مراجعه کنید.

اینجا باورتان نمی‌شود اصفهان باشد!

خانه مشروطه

اصفهان دارای مکان‌های دیدنی بسیار زیادی است که خانه مشروطه تنها یکی از این مکان‌های گمنام به حساب می‌آید. سبک معماری این خانه مربوط به دوره قاجار شده و متعلق به فردی به نام نورالله نجفی اصفهانی است. به طور کلی اگر بخواهیم به صورت خلاصه معماری این خانه را بررسی کنیم، می‌توانیم بگوییم که خانه، دو شاه نشین در قسمت‌های شمالی و جنوبی، دو حیاط اندرونی و بیرونی و همچنین ۱۲ اتاق دارد.

شیشه کاری‌های زیبایی که بر روی درب اتاق‌های اندرونی انجام شده است، می‌تواند برای دقایقی سبب محو شدن شما در این زیبایی‌های خالص شود.

جاجیگا و رزرو سوئیت در اصفهان

همان طور که گفته شد اگر می‌خواهید تا سفر خوبی را به اصفهان تجربه کنید، بهتر است ابتدا مکان خوبی برای اجاره سوئیت در اصفهان جهت اقامت خود در نظر بگیرید. جاجیگا یکی از بهترین مکان‌ها را می‌تواند برای شما در نظر داشته باشد، زیرا سوئیت‌هایی که در این وبسایت رسمی پیدا می‌کنید چندین ویژگی منحصر به فرد دارند.

زمانی که وارد وبسایت رسمی جاجیگا می‌شوید، می‌توانید با استفاده از فیلترهای مختلفی که در این سایت وجود دارد، به راحتی تاریخ، مکان حدودی و شهری که می‌خواهید را جستجو کرده و سوئیت‌های مورد نظر خودتان را پیدا کنید.

ویژگی‌های و قیمت سوئیت، عکس‌هایی که مربوط به هر کدام از سوئیت‌ها می‌شود و... به طور کامل در سایت وجود دارند. حتی در برخی از موارد که افراد تجربه استفاده از خدمات جاجیگا را داشته‌اند، نظرات خود را در این سایت درج کرده‌اند و می‌توانید برای استفاده از نظرات آن‌ها نیز از بخش نظرات دیگران استفاده کنید.

جمع‌بندی

عوامل و فاکتورهایی همچون فاصله سوئیت تا اماکن طبیعی، تمیزی سوئیت، قیمتی که بابت هر شب اقامت باید بپردازید و... از جمله مهم‌ترین نکته‌هایی هستند که در اجاره سوئیت در اصفهان باید در نظر بگیرید. زمانی که از بابت سوئیت اطمینان خاطر پیدا کردید، می‌توانید برنامه‌ریزی دقیق و نهایی خود برای بازدید از مکان‌های کمتر دیده شده شهر اصفهان را نیز بچینید. می توانید جهت مطالعه بیشتر در خصوص سفر به اصفهان، روی این لینک کلیک کند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس