تحرک نیروی زمینی در سطح ارتش‌های دنیا کم نظیر است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نیروی زمینی تحرک خود را به مرز ۹۰ درصد نزدیک کرده است که در ارتش‌های دنیا کم نظیر است.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتشبا اشاره به با اقدامات نیروی زمینی در جهت ارتقا توان رزم، گفت: در نیروی زمینی برابر اوامر مطاع و مبارک فرمانده معظم کل قوا، موضوع تحرک یعنی قدرت انتقال و جابجایی سریع به موقع و صحیح، یکی از اهداف نیروی زمینی است که بتواند تا جایی که ممکن است قدرت تحرک و انتقال خود را چه در زمین و چه در هوا بالا ببرد، که تاکید ما بیشتر بر تحرک فوق سنگین یعنی جابجایی تانک‌ها و ادوات نظامی فوق سنگین است.

وی ادامه داد: الحمدلله در سال‌های گذشته و به خصوص امسال در نیروی زمینی با ابتکار فرماندهان و کارکنان، موفق شدیم یک رکورد بی نظیر را در ارتقای تحرک ثبت کنیم. امروز نیروی زمینی تحرک خود را به مرز ۹۰ درصد نزدیک کرده است که در ارتش‌های دنیا کم نظیر است.

امیر حیدری گفت: در این حوزه ما تلاش کردیم با توانمندی متخصصین داخلی، جهاد خودکفایی و با همکاری صنعت دفاعی کشور تجهیزات و سلاح‌های خود را روز آمد کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: با اقدامات انجام شده توان رزمی نیروی زمینی ارتش به نحو چشم‌گیری افزایش پیدا کرده است و در این حوزه به بالاترین دستاوردها رسیده‌ایم. البته موفقیت امروز را مرهون تلاش و زحمات تک، تک فرماندهان و کارکنان نیروی زمینی ارتش هستیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس