کد خبر 1463862
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶
کشف یک شئ پرنده دیگر در آسمان کانادا+ فیلم

مرکز فرماندهی دفاع هوافضای آمریکای شمالی اعلام کرد یک شئ پرنده ناشناس در ارتفاع بالا در آسمان کانادا کشف شده که دقایقی بعد به گفته نخست‌وزیر این کشور، سرنگون شد.

به گزارش مشرق، بعد از اطلاعیه شورای امنیت ملی کاخ سفید درباره سرنگونی یک شئ پرنده در آسمان آلاسکا، رسانه‌های کانادایی بامداد یکشنبه از کشف یک شئ پرنده دیگر در ارتفاع بالا در آسمان این کشور خبر دادند.

مرکز فرماندهی دفاع هوافضای آمریکای شمالی (نوراد) با اعلام کشف این شئ ناشناس، گفت هواپیماهای نظامی در حال عملیات در منطقه و نظارت بر آن هستند.

ارتش کانادا نیز اعلام کرد کل حریم هوایی مناطق «یوکان» و «نوناووت» را به دلیل وجود این شئ پرنده ناشناس مسدود و پرواز ممنوع اعلام کرده است.

دقایقی بعد، «جاستین ترودو» نخست وزیر کانادا اعلام کرد جنگنده‌های کانادایی و آمریکایی این شیء ناشناس را در آسمان شمال غربی این کشور ساقط کردند.

ترودو با بیان اینکه شخصا دستور سرنگونی این شئ را صادر کرده، گفت که لاشه آن به زودی تجزیه و تحلیل می‌شود و درباره آن نیز با «جو بایدن»‌ رئیس جمهور آمریکا صحبت کرده است.

خبرگزاری «اسپوتنیک» نیز با انتشار این فیلم نوشت که ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که اجسام سفید مرموز در آسمان کانادا در مکانی نامعلوم را نشان می‌دهد.

هنوز جزئیات بیشتری از ماهیت این شئ پرنده منتشر نشده است.

این در حالی است که روز جمعه نیز «جان کربی» هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی کاخ سفید خبر داده بود که پنتاگون یکشیء پرنده دیگر را در آلاسکا سرنگون کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 0
    یادمون باشه توی بیست سوالی، که اشیا پرواز میکنند! خخخ
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 1
    بازم شخصا دستور سرنگونی داده :))) بابا جرات... قدرت... اینقدر تصمیم سختیه که بالاترین رده باید تصمیم بگیره؟! و حتی بعدش هم میای رسانه‌ میگی «خودم شخصا...» اووووف
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 2
    خوب مثل اینکه بعضی دیگر هم کم کم دارند جیگر پیدا می کنند تا با کدخدا سرشاخ بشن :)))
  • رخجرخرت IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    2 0
    انتشار ویروس جدید چین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس