عربستان

طبق اعلام وزارت خارجه آمریکا، هیأتی بلندپایه از دولت این کشور برای شرکت در نشست‌های کارگروه آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس به عربستان سعودی سفر خواهد کرد.

به گزارش مشرق، طبق اعلام وزارت خارجه آمریکا، هیأتی بلندپایه از دولت این کشور برای شرکت در نشست‌های کارگروه آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس از ۱۳ تا ۱۶ فوریه (۲۳ تا ۲۶ بهمن) به عربستان سعودی سفر خواهد کرد.

سرپرستی هیأت آمریکا در این سفر را «رابرت مالی» نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران، «کریستوفر لندبرگ» نماینده ویژه موقت آمریکا در ائتلاف ضدداعش، «دانیل بنیام» معاون دستیار وزیر خارجه آمریکا و «دانا استرول» معاون دستیار وزیر دفاع آمریکا به عهده خواهند داشت.

مطابق بیانیه وزارت خارجه آمریکا جلسات کارگروه‌ها بر بررسی سه موضوع تمرکز خواهد داشت: «سامانه یکپارچه دفاع موشکی و هوایی، ایران و مبارزه با تروریسم».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمود IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    0 0
    البته کار آمریکا به کجا رسیده که باید با دولت‌های ضعیف و دیکتاتوری مثل صعودی در مورد ایران صحبت و نظرخواهی کند.قبلا دولت آمریکا خودش متکبرانه طرح می داد و خودش اجرا می کرد الان از شدت ضعف در منطقه باید اطلاعات و بودجه جمع کند
  • US ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    0 0
    انقدر با موضوع ایران برید و بیایید و جلسه و همایش و میزگرد تشکیل بدید که اون جون کثیف و متعفن و دوزخیتون از هر هفت تا سوراخ لاشه های حقیرتون بزنه بیرون و انشاالله تو همین آمد ورفت ها به درک واصل بشید. نسناسهای پلید و دوزخی.
  • خسرو IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    0 0
    آمریکا وحشت دارد بین ایران و عربستان آشتی بر قرار شود و آمده ببیند پس از آشتی جایگاه داعش در منطقه که میخواست برای این گروه دولت بنیاد کند در چه موقعیتی قرار خواهد گرفت
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    1 0
    با اراده الهی، ایران پیروز هست . این اعمال نشانده قوت و قدرت روز افزون ایران اسلامی هست که تمامی خاکریزها را بلطف خداوند و همت عالی مردم و نظام اسلامی فتح نموده و پشت سر میگذارد و دشمنان را دچار استیصال نموده . یا رب العالمین
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    0 0
    تمام چرت وپرته رفتن قراردادجدیدواسه تسلیحات جدیدببندن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس