میثم لطفی

رئیس سازمان اداری و استخدامی: درکنار تمام پیشرفت‌های کشور، با ارزش‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی، تربیت نسل مستقل با انگیزه است که امروز می بینیم.

به گزارش مشرق، میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی شب گذشته و در آخرین شب از جشن انقلاب که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و به همت مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی در باغ موزه دفاع مقدس انقلاب اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی تا ابد مدیون امام و شهدا است و تاسیس باغ موزه دفاع مقدس در قم اقدامی ضروری بود چراکه نام و یاد شهدای گرانقدر را زنده‌نگه‌ می‌دارد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه شهادت در اندیشه انقلاب و شیعه همانند حیات است، عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی گنجینه‌ای از شهدا را دارد که متاسفانه از بسیاری از آن‌ها غفلت کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ابرقدرت‌های جهان از روز اول نمی‌خواستند این انقلاب پیروز شود، خاطرنشان کرد: از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی‌ها و تحریم‌ها آغاز شد ولی به برکت‌ رهبری امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای این انقلاب محکم و استوار ایستاده است.

لطیفی با بیان اینکه امروز در دنیا هیچ حکومتی وجود ندارد که نوع حکومت از مردم سوال شده باشد، تصریح کرد: امام خمینی(ره) تنها دو ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی از طریق همه‌پرسی نوع حکومت را از مردم سوال کرده است.

وی با اشاره به اینکه مردم سالاری دینی در انقلاب اسلامی وجود دارد، یادآور شد: به کوری چشم دشمن این انقلاب به دست صاحب اصلی خود حضرت حجت(عج) خواهد رسید.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به هویت‌بخشی انقلاب اسلامی به بانوان گفت: زنان دانشمند ایرانی و مادران فداکار این سرزمین در عرصه تربیت فرزند الگوی زنان مسلمان هستند.

وی با اشاره به پرونده فجایع کشورهای غربی و آمریکایی علیه زنان، بیان کرد: چنین کشورهایی با پررویی تمام امروز می‌خواهند اعتبار و ارزش بانوان ایرانی را نیز تخریب کنند.

لطیفی در تشریح وضعیت کشور در یک دهه گذشته با بیان اینکه شاخص بهره‌وری طی ۱۰ سال گذشته منفی ۰.۹ بوده است، اظهار کرد: پیش از یک دهه گذشته شاخص بهره‌وری به طور میانگین در هر سال ۲.۵ بوده است ولی در دولت قبل به واسطه گره زدن همه مسائل کشور به برجام مشکلات فراوانی به وجود آمد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به اینکه تمام دغدغه دولت سیزدهم اقتصاد و معیشت مردم است، مطرح کرد: بعد از توفیقات دولت سیزدهم در گره گشایی از مشکلات کشور، دشمن نیز در این عرصه با تمام توان ورود کرده و تلاش در تشدید فشارها نموده است.

وی با بیان اینکه به دلیل مشکلات همه‌گیری کرونا و نیز جنگ اوکراین زمزمه‌های کمبود مواد غذایی مطرح شده بود، عنوان کرد: امروز در بسیاری از کشورهای اروپایی شاهد مشکلات این چنینی هستیم ولی در کشور با تدابیر مناسب و برنامه ریزی چنین اتفاقی رقم نخورده است.

لطیفی وضعیت فضای مجازی کشور را مدنظر قرار داد و افزود: پس از شهادت سردار سلیمانی، تمام مطالب مرتبط با این شهید بزرگوار از فضای مجازی حذف می‌شدند.

وی با اشاره به اینکه در ایام اغتشاشات اخیر شاهد انواع خباثت‌ها ازجمله آموزش ساخت مواد منفجره در این فضای مجازی بودیم، خاطرنشان کرد: این اتفاقات موجب شد در مجموعه دولت به این نتیجه برسیم که باید از بستر پیام‌رسان‌های داخلی که امروز بیش از ۳۰ میلیون کاربر دارند استفاده کنیم.

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: تا زمانی که بسترهای فضای مجازی از قانون جمهوری اسلامی تبعیت نداشته باشند از ظرفیت‌های پیام رسان های داخلی استفاده خواهیم کرد.

وی از پرتاب ۶ ماهواره به فضا در سال گذشته یاد کرد و گفت: این اتفاق موجب شده است تا امروز جمهوری اسلامی در عرصه علوم فضایی دارای رتبه جهانی باشد.

لطیفی پیشرفت‌های صنعتی کشور و تولید فولاد را مدنظر قرارداد و افزود: امروز ۴۵ میلیون تن ظرفیت اسمی و ۳۰ میلیون تن ظرفیت واقعی تولید فولاد در کشور است که این ظرفیت جمهوری اسلامی را به رتبه هفتم کشورهای جهان رسانده است.

وی اضافه کرد: اما درکنار تمام این پیشرفت‌ها مهم‌ترین و با ارزش‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی، تربیت نسل مستقل با انگیزه است که امروز می بینیم به جوان مومن و متخصص ایرانی در عرصه‌های مختلف در حال فعالیت هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عجب IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    0 0
    سلام یه سوال شما چشم بصیرت دارید میبینید؟؟ پس چرا مردم نمی‌بینند این پیشرفتها و والا من ۳۷ سالمه از موقعی که بدنیا آمدم بدتر شده که بهتر نشده
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    1 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس