کد خبر 1463060
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
بکام مزاحم سعودی‌ها در شکار مسی

لیونل مسی درباره اختلاف با ستاره فرانسوی فوتبال جهان گفت: مشکلی با امباپه ندارم و مطمئنم وی نیز مشکلی نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، لیونل مسی در گفت وگویی با اشاره به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: بارها گفتم که خدا این قهرمانی را به من هدیه داد. همیشه این احساس را داشتم و احساسم نیز خیلی قوی بود. فکر می‌کنم لحظه‌ای که خدا انتخاب کرد بهترین لحظه زندگیم بود. این بهترین پایان برای من بود و قهرمانی در بهترین حالت رخ داد.

وی در خصوص احتمال حضورش در جام جهانی ۲۰۲۶ گفت: با توجه به سن و سالم کمی سخت است اما زمان زیادی باقی مانده و تصمیم‌گیری زود است. فوتبال را دوست دارم و تا زمانی که بتوانم و سالم باشم ادامه خواهم داد و از آن لذت می‌برم.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین با اشاره به اینکه با امباپه در مورد فینال جام جهانی صحبت نمی‌کند، گفت: هیچکس نمی‌خواهد بحث فینال قطر را پیش بکشد و درباره آن حرف بزند. من نیز در فینال جام جهانی شکست خوردم و درباره آن حرف نزدم. من مشکلی با کیلیان امباپه ندارم و مطمئنم وی نیز مشکلی نخواهد داشت.

چرا مردم می‌خواستند که مسی قهرمان شود؟ این سوالی بود که بازیکن تیم پاری‌سن ژرمن به آن اینگونه پاسخ داد: همه تلاش من را برای رسیدن به هدف می‌دیدند. تجربه زیادی با تیم ملی آرژانتین دارم و به نظر مردم غیرمنصفانه بود اگر قهرمان نمی‌شدم. تا پیش از این خیلی از روزنامه‌ها از عملکردم در تیم ملی انتقاد و بدگویی می‌کردند اما اکنون بهانه‌ای باقی نمانده است. خدا را شکر مردم من را دوست دارند.

ستاره سابق تیم بارسلونا این را هم افزود: به کاری که می‌کنم ایمان دارم. قهرمانی جام جهانی نهایت راه فوتبال است و خوشحالم که به این مهم دست پیدا کردم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس