کد خبر 1463038
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
بهره برداری از ۱۶۰ واحد مسکن مهر طرح نهضت ملی مسکن با حضور وزیر راه و شهرسازی

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: امروز با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی بصورت ویدئو کنفرانس همزمان پروژه های طرح نهضت ملی مسکن پنج استان، ۱۶۰ واحد مسکن ملی گلستان به بهره برداری رسید.

به گزارش مشرق، مهدی ملک ظهر امروز در افتتاح همزمان چهارهزارو ۵۸۶ واحد نهضت ملی مسکن در کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی بصورت ویدئو کنفرانس و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در استان گلستان اظهار کرد: امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح همزمان چهار هزارو ۵۸۶ واحد نهضت ملی مسکن در پنج استان بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.در این مراسم از ۱۶۰ واحد نهضت ملی مسکن در قالب پروژه های مسکن مهر در گلستان به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که ذهن مسئولان ارشد را درگیر کرده، وجود سه هزار واحد مسکن مهر نیمه کاره در استان گلستان بوده که بیشتر این پروژه بیش از ۱۰ سال رها شده بود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خاطرنشان کرد: در یک‌سال اخیر تعداد یکهزارو ۸۶۰ واحد مسکن مهر فعال شده و امروز در افتتاح متمرکز واحدهای نهضت ملی مسکن تعداد ۱۶۰ واحد از این واحدهای مسکن مهر به بهره برداری رسیده و افتتاح می شود.

وی ادامه داد: در ایام دهه فجر تعداد ۷۶ پروژه به مبلغ ۷۹۷ میلیلرد تومان در سطح استان در حوزه راه و شهرسازی بهره برداری و یا عملیات اجرایی ان آغاز می شود.بهره برداری از ۱۶۰ واحد مسکن مهر طرح نهضت ملی مسکن

ملک گفت: از این تعداد ۶۸ پروژه با اعتبار ۴۳۷ میلیارد تومان مربوط به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و ۶ پروژه با اعتبار ۱۱۵ میلیارد تومان در حوزه راه و شهرسازی است. دو پروژه نیز مربوط به دفتر ساخت حمل و نقل عمومی کشور در استان گلستان با اعتبار ۲۴۵ میلیارد تومان است.

وی بیان کرد: خانواده و مجموعه راه و شهرسازی یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین سازمان ها در حوزه عمرانی در استان گلستان بوده که با تلاش همکاران در اداره کل راه و شهرسازی و رهنمودهای استان گلستان، توانستیم عملکرد خوبی در حوزه نهضت ملی مسکن داشته باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ابراز کرد: تاکنون در استان گلستان تعداد ۹۳ هزارو ۵۹۵ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در ۳۳ شهر استان ثبت نام کردند که از این تعداد، ۱۳ هزارو ۳۴۶ نفر حائز چهار شرط لازم بوده و تاکنون سه هزارو ۸۱۰ نفر انها مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان را واریز نمودند.

وی افزود: در حال حاضر تعداد سه هزارو ۳۸۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در گلستان آغاز شده که در مراحل مختلف از فونداسیون تا نازک کاری است.عملیات اجرایی باقیمانده واحدهای مسکونی نیز با مشارکت بنیاد مسکن گلستان از اسفندماه امسال به تعداد سه هزار واحد مسکونی آغاز خواهد شد.

ملک با اشاره به صاحب خانه شدن خانواده پنج قلو گنبدی یاداور شد: به دستور وزیر راه و شهرسازی و تاکید استاندار گلستان یک واحد مسکونی یک طبقه حیاط دار به خانواده پنج قلو گنبدی تحویل شد. قرار است با بهره برداری از واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در گنبدکاووس، یک واحد مسکونی در اختیار این خانواده قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    0 0
    اگر هر سال 500 هزارتا هم بسازید مشکل مسکن حل میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس