کد خبر 1462393
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
آماری از پریرا که پرسپولیسی‌ها را می‌ترساند

کادرفنی و هواداران پرسپولیس به درخشش مهاجم جدید خود امیدوارند اما موضوعی وجود دارد که آن‌ها را باید کمی نگران کند.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس سرآمد جذب بازیکن ناکارآمد خارجی بوده و معمولا بیشترین ضرر را در جذب بازیکن خارجی دیده است.

برای مثال سرخپوشان امسال در ابتدای فصل ابتدا لوکادیا و سپس شیخ دیاباته را جذب کردند. دیاباته که در بدو ورود از آمادگی به دور بود و سپس دوبار از از ناحیه کشاله ران پا دچار آسیب دیدگی شد تا مسابقات زیادی را به همین خاطر از دست بدهد.

لوکادیا هم تنها یک روز قبل از دربی و تنها پس از ۹ بازی ایران را ترک کرد و به کشورش بازگشت تا دست گل‌محمدی دوباره خالی بماند.

وحدت هنانوف دیگر خارجی سرخپوشان بود که امسال نتوانسته جایگاه ثابتی را در ترکیب پرسپولیس برای خود پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

خروج نام لوکادیا از فهرست پرسپولیس و اضافه شدن سه بازیکن جدید/ پریرا منتظر ITC ژاپنی‌

با این حال لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی به جمع سرخپوشان اضافه شد و یحیی گل‌محمدی امیدوار است تا این بازیکن بتواند طلسم خارجی‌ها را بشکند و به مهره موثری برای پرسپولیس تبدیل شود اما آماری از این بازیکن وجود دارد که پرسپولیسی‌ها را نگران می‌کند.

پریرا که از گامبا اوساکا ژاپن به جمع سرخپوشان اضافه شده، در فصول اخیر همیشه مقطعی از فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده و در بخش زیادی از لیگ غایب بوده است.

او سال گذشته در بیش از ۱۰ بازی متوالی را در لیگ ژاپن غایب بوده است.

در فصل ۲۰۲۱ هم او ۱۳ بازی متوالی پایانی فصل را به دلیل مصدومیت همسترینگ از دست داد. فصل قبل از آن نیز او در ۵ بازی پایانی لیگ به دلیل فسخ قراردادش بازی نکرد.

سال ۲۰۱۸ هم پریرا در بیشتر بازی‌ها غایب بود. او ابتدای فصل را به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر غایب بود و پنج بازی را از دست داد.پس از آن هم در میانه فصثل او ۶ بازی متوالی در فهرست تیمش جایی نداشت. او اواخر فصل را هم به دلیل کشیدگی عضله ران از دست داد تا شرایط برای او چندان خوب پیش نرود.

با این حال او امیدوار است در پرسپولیس و در سن ۳۱ سالگی احیا شود تا بتواند به مهره موثری برای یحیی گل محمدی و تیمش تبدیل شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس