سرلشکر باقری -نمایه

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رژیم صهیونیستی امروز تهدیداتی را مطرح می‌کند اما به خوبی می‌داند قدرت اعمال هیچ‌گونه تهدیدی را ندارد و در میان کشورها و ملل محور مقاومت محاصره شده است.

به گزارش مشرق، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز(سه‌شنبه 18 بهمن‌) در مراسم تجدید میثاق فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح که در حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: روز به روز وحدت، برادری و هم‌افزایی نیروهای مسلح ارتقاء و افزایش پیدا کرد و امروز در بهترین وضعیت از دوستی و برادری و همکاری و هم افزایی بین سازمان های نیروهای مسلح هستیم.

سرلشکر باقری با اشاره به خودکفایی دفاعی کشورمان بیان کرد: قدرت دفاعی بازدارنده جمهوری اسلامی ایران در روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی به حدی بود که فقط 5 درصد از تجهیزات در داخل تولید می‌شد. اما، امروز بیش از ۹۰ درصد تجهیزات و تسلیحات نیروهای مسلح در داخل تولید و به کار گرفته می‌شود.

وی افزود: خودکفایی نیروهای مسلح امروز در نقطه‌ای قرار دارد که کشوری که روزی از داشتن کوچک‌ترین تجهیزات محروم بود، تجهیزات و تسلیحات تولید آن درخواست کننده های فراوانی در جهان پیدا کرده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تهدیدات صهیونیست‌ها علیه کشورمان تصریح کرد: اگر رژیم صهیونیستی امروز تهدیداتی را مطرح می‌کند اما به خوبی می‌داند که قدرت اعمال هیچ‌گونه تهدیدی را ندارد و در میان کشورها و ملل محور مقاومت محاصره شده است که این موضوع نیز از برکات انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و رهبری معظم انقلاب است و روز به روز این قدرت نابودی این رژیم را فراهم خواهد کرد.

وی ادامه داد: مسیر قدرت افزایش حوزه دفاعی و بازدارندگی قدرت و توان در حال ادامه است و  واحدهای انتظامی و امنیتی ما امنیت مثال‌زدنی را برای کشور در مرزها و داخل برقرار کردند. نیروهای مسلح بر اجرای ماموریت ذاتی خود در دفاع از زمین، هوا و دریا و برقراری امنیت در مرزها و سراسر کشور با تمام توان خود حرکت می‌کنند و تلاش دارند که هیچ‌گونه کاستی در این زمینه وجود نداشته باشد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به دستاورد جدید نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی قدرتمند هوایی ارتش طی سال‌های اخیر توانسته قدرت آفندی و تهاجمی خود را به خوبی تقویت کند، روندی که کماکان تداوم داشته و ان‌شاءالله در ساعات آینده یک پرده دیگر و گفته نشده از قدرت این نیرو رسانه ای خواهد شد و مردم عزیز ایران از این قدرت نمایی دلشاد و دشمنان نیز از هر گونه فکر تعدی به ایران عزیز ناامید خواهند شد.

سرلشکر باقری با اشاره به همراهی نیروهای مسلح با مردم تصریح کرد: نیروهای مسلح همواره کنار دولت و مردم کشورمان خواهند بود و هرجا نیاز باشد و مصائب و مشکلاتی رخ دهد نیروهای مسلح پیشگام و زودتر از همه به یاری مردم می‌روند و زلزله اخیر هم این را نشان داد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: بازدارندگی دفاعی ما اجازه بروز تهدیدات را نمی‌دهد اما یک درصد هم اگر تهدیدی باشد، نیروهای مسلح ما با تمام امکانات در حال رصد و هوشیاری کامل هستند و آمادگی آنها از هر روزی بالاتر است.

وی افزود: نیروهای مسلح در جنگ ترکیبی دشمن با تمام توان کنار مسئولان و مردم خواهند بود و اجازه موفقیت را به دشمن نخواهند داد.

سرلشکر باقری در پایان خاطرنشان کرد: به همه اطمینان می‌دهیم که  راه شهیدان از جمله شهید سلیمانی را ادامه خواهیم داد و هیچ سستی و قصوری در نیروهای مسلح نخواهیم داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • داود TR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    3 1
    انشاءالله که جنگنده نسل پنجم یا پهپاد با موتور توربوفن نسل پنجم باشد
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    5 0
    آخ جون. آفرین
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 4
    پرچم حسین ع را در باکو پایین کشیده اند هل من ناصر ینصرنی کسی در ایران نیست فرزند زهرا را یاری کند؟؟؟
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    1 3
    مردک شر و ور زیاد میگی ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس