رئیسی

رئیسی با بیان اینکه همه ظلم ها و کشورگشایی‌های قدرت‌طلبان محصول سیاست منهای خداست، تصریح کرد: امام(ره) ۴۴ سال پیش پرچم عدالت را برافراشت تا جامعه‌ای پرورش یابد که نه ظلم کند و نه زیر بار ظلم برود.

به گزارش مشرق، «سید ابراهیم رئیسی» دوشنبه شب در نشست با پیروان ادیان توحیدی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن اجلاس سران با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: این ایام خجسته برای همه ما یادآور رشادت، ایستادگی و شجاعت و پیروزهای ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف است که مرهون بصیرت و مقاومت ملت ایران با همه گویش‌ها و ادیان و مذاهب است.

وی افزود: همه این دستاوردها متعلق به ملت است و این گام های بلندی که در سال‌های بعد از انقلاب در حوزه‌های گوناگون داریم مربوط به افتخاراتی‌ست که ملت آفرید.

رئیس جمهور گفت: ما بیش از هر چیز امروز به انسجام و وحدت ملی و گفت‌وگو نیاز داریم؛ امروز آنچه برای ما اهمیت دارد این است که در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای ایران و ضرورت‌های کشور را ببینیم که مهم ترین آنها امید به آینده است.

حجت الاسلام رئیسی افزود: دشمن تلاش دارد تا مردم را ناامید کند و از تحصیل علم و کسب و کار باز دارد و نمی خواهد ملت ما در یکپارچگی و انسجام و وحدت ملی به‌سر ببرد.

وی خداپرستی را محور همه ادیان الهی دانست و افزود: تمام ادیان ابراهیمی انسان را به اخلاقمداری دعوت می کنند و توجه به خود، خدا و دیگران و گره‌گشایی از دیگران از آموزه‌های همه ادیان ابراهیمی است.

رییس جمهور گفت: اعتقاد به موعود و باور به آنچه خداوند وعده داده و همچنین اجرای عدالت در همه ادیان الهی وجود دارد و محور همه ادیان توجه به خداوند است.

حجت الاسلام رییسی ادامه داد: همه ادیان ابراهیمی به مسأله خانواده و اخلاق تأکید دارند و سیاست ما بر مبنای آموزه‌های حضرت امام (ره)، پیوند سیاست با معنویت است. همه ظلم ها و کشورگشایی‌های قدرت‌طلبان محصول سیاست منهای خداست که این ظلم به جامعه بشریت را به دنبال دارد.

رییس جمهور در ادامه سخنانش گفت: امروز به محور اصول اخلاقی که ایمان است باید توجه ویژه کرد. هیچ زمان انسان مجاز نیست خدا را از یاد ببرد و اگر انسان در هر لحظه خدا را فراموش کند، انسانیت خود را از یاد می برد.

رئیسی ادامه داد: امام راحل (ره) ۴۴ سال پیش پرچم عدالت را برافراشت تا جامعه‌ای پرورش یابد که نه ظلم کند و نه زیر بار ظلم برود. مستکبران نمی خواهند این جامعه شکل بگیرد و با تهدید، ترور، تحریم و فتنه‌هایی که برپا کردند تلاش کردند مانع شکل گیری نظام اسلامی شوند اما جامعه اسلامی ایران شکل گرفت.

رییس جمهور با بیان اینکه برای تشکیل ایران قوی باید تلاش کرد، متذکر شد: امروز نمادهایی که برای پیشرفت ایران داریم قابل توجه است.

رییسی مهمترین ظرفیت کشور را منابع نیروی انسانی عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    2 0
    برو بینیم دلت خوشه مردم ایران فقط همین اینترنت دلخوشییشون بود همین هم گرفتی به جای این ارزش پول ملی رو ببری بالا، کی میشه وضعیت سخت مردم بهتر بشه
  • DE ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    3 0
    منظورت از دستاورد
  • محمد IR ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    3 3
    یعنی اینکه تواین وضعیت بیکاری و بی پولی و افتضاح بودن معیشت مردم
  • IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    2 0
    بیشتر توضیح بده
  • محمد IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 3
    کاش از رهبری الگو میگرفتیم
  • محمد IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 3
    کاش از رهبری الگو میگرفتیم
  • SE ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    2 0
    اینترنت
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    2 0
    و دیگر هیچ
  • کارشناس IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    4 0
    بعد از یک هفته میری خوی میگی صبر کنید
  • رامین IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    3 1
    خدایی از شما خواهش می کنم بعد 4 سال مقایسه کنید دولت اول روحانی را با رئیسی از نظر نرخ دلار و ......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس